frajerluk píše:
Ahoj
řeším přihlášení shelby gt 500,a poslední co mi chybí je údaj o spotřebě v tp,ten bohužel v německém tp není,a českém ano. Přes dekru to stojí necelých 20tis. a to mi je líto dát za kus papíru,který je mi k prdu. Némáte nějaké zkušenosti jak na to?
ahoj,
pokud dokážeš auta přihlásit na Německý techničák smeknu před Tebou a budeš asi první kdo to u nás svedl
Pokud Ti to klapne dej mi prosím vědět kde to lze ihned tam pojedu.
Ze zákona (dle zákona č. 56/2001 Sb. v aktuálním ) nelze auto přihlásit na Německý techničák , které nebylo vyrobenu v EU
20 000 na Dekra je ještě málo : k tomu bude třeba dovozová technická, emise - mnoho dalšího včetně návštěvy Ministerstva dopravy kde na základě protokolu z Dekra dostaneš vyjímky
alespoň toto jsou zkušenosti lidí co to dělají denně
Pokud to budeš chtít zařídit celé není problém , ale cenu 20 000 to překročí na 100% piš na :
sales@mustangevolution.cz Přesnou cenu bych určil po shlédnutí auta - nevím jak jsou udělaná světla, tažné oko a pokud máš Xenon tak ostřikovače světel

Vše je v zákoně a zde:
čti:
http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... efault.htmPOSTUP : již se to zde opakovalo mnohokrát ,ale rád to zde znovu zkopíruji :
Schvalování jednotlivě dovezených vozidel
z mimoevropských států – zejména z USAPro vozidla v provedení dle legislativních předpisů z mimoevropských teritorií platí dle zákona č. 56/2001Sb. v aktuálním znění stejné metodické postupy jako provozidla evropská.Schvalovací proces je však náročnější z hlediska čtyř základních aspektů:
- Provedení vozidla je třeba přizpůsobit evropským
předpisům výměnou některých komponentů, na
jejichž odlišné provedení nelze získat dle zákona č. 56/2001 Sb. výjimky od
Ministerstva dopravy ČR.
- Na další část komponentů vozidel je možno získat výjimky ze zákona č.
56/2001 Sb. tam, kde to zákon umožňuje. O výjimky žádá žadatel na
Ministerstvu dopravy ČR.
- Pro vyplnění českého technického průkazu je třeba dle zákonných zdrojů vyplnit všechny technické parametry vozidla, které zpravidla v celém rozsahu neobsahuje dokumentace vozidla ze země původu. O doplnění výpisu z technických údajů je třeba zažádat u akreditovaného zástupce výrobce (importéra) vozidla pro ČR, resp. v návaznosti na něm provést technické zkoušky v pověřené zkušebně.
- Základním kritériem pro dovoz výše uvedeného vozidla, které není schváleno
v evropském provedení, to znamená, že nemá schválení typu země ES, resp.
schválení typu ES, tzn. „globální homologaci“, je jeho stáří:
- u osobních vozidel a malých dodávkových vozidel, motocyklů a malých
přívěsů je to max. 8 let.
- u vozidel ostatních kategorií zpravidla max. 5 let.
Za předpokladu, že některá pracoviště zkušebních stanic (stanice technické kontroly, které mají oprávnění kontroly jednotlivě dovezených vozidel provádět) tuto činnost pro žadatele, kteří vozidla z mimoevropských států jednotlivě dovezou, z různých důvodů odmítají, naše společnost nabízí dva způsoby schvalovacího procesu, které jsou v souladu se zákonnými předpisy platnými v České republice:
A) První způsob je založen na aktivní spolupráci žadatele při schvalovacímprocesu ve zkušební stanici s garancí naší společnosti:
1. Zkušební stanice provede evidenční kontrolu, technickou kontrolu, měření
emisí (pokud je k tomu oprávněna) a technickou prohlídku.
2. Žadatel dle technického protokolu vymění komponenty, na jejichž provedení
nelze udělit výjimku ze zákonu č. 56/2001 Sb.
3. Dle vydaného výpisu z technických údajů zkušební stanice, žadatel zažádá o
jeho doplnění technickými údaji importéra vozidla pro ČR.
4. Parametry, které importér nedoplní, ověří pověřená zkušebna provedením
technických zkoušek a vydá příslušné technické protokoly.
5. Žadatel dle technického protokolu zažádá na Ministerstvu dopravy o příslušné
výjimky ze zákona č. 56/2001 Sb.
6. Žadatel na základě získané dokumentace schválí a registruje vozidlo na
odboru příslušného úřadu dle trvalého bydliště, resp. sídla firmy
B) Druhý způsob schválení vozidla provádí naše společnost přímo na
pracovištích pověřené zkušebny jako komplexní službu:1. Žadatel přistaví vozidlo k provedení
předběžné kontroly přímo na pracoviště pověřené zkušebny nebo do zkušební stanice s garancí naší společnosti. Na základě předběžné kontroly vymění na vozidle
komponenty, na jejichž provedení nelze udělit výjimky ze zákona č. 56/2001 Sb.
2. Po úpravě vozidla toto předá do pověřené zkušebny na provedení komplexní služby (rozsah viz písmeno A – body 1 až 5).
3. Žadatel na základě získané dokumentace schválí a zaregistruje vozidlo na
odboru dopravy příslušného úřadu dle trvalého bydliště žadatele, resp. sídla
firmy.