Zdravim vsechny cleny, jsem hrdym majitelem Mustangu 05 V6 uz nekolik let, ale teprve tohoto roku jsem se rozhodl, ze si ho trosku spravim pro kadzodenni jedzeni.
Ne ze bych ho doted denne neuzival, jezdim i v zime, ale nejak na vylepseni nebyli finance.
Zacalo to tim, ze mne uz prestali bavit potize s tankovanim tak jsem se pustil do googlovani a zjistil jsem ze je problem v EVAP canistru a co bylo horsi i v nadrzi takze se oba vymenili.
Potesen uspechem jsem zacal resit dalsi velky nesvar - podvozek. Ceske silnice a pevna zadni naprava se nejak k sobe moc nemaji.
Takze prvni byli tlumice. Po delsi uvaze padla volba na Koni STR.T - nezavodim takze jsem hledal neco na popojizdky do prace a na vylety a ty nestavitelne STR.T by meli byt ekvivalentni stavitelnym Koni Yelow s mekcim nastavenim.
Prvni dojmy byli, ze se to zlepsilo, ale porad to nebylo ono. Takze jsem pokracoval preumatikama. Postarsi letni Hankook Prime jsem pred zimou vymenil za zimni Dunlop WinterSport 4D a ejha jakej to rozdil v komforte jizdy i stabilite auta. Bych rekl ze jeste vedsi nez predchozi vymena tlumicu. Takze na leto budou zase nove Dunlopy. Proste kvalitni prenu je zaklad!
Ale porad jsem jeste nebyl 100% spokojenej takze nasledovali nove pruziny H&R OE Sport. Podle vsech clanku co jsem precetl na americkych webech by to meli byt jedny z nejkomfortnejsich pruzin - snizuji pouze o pul palce takze neni potreba relokacni podpery na zadni ramena kol a jsou progresivni, takze lepe pohlcujou nerovnosti silnice.
Pri teto vymene jsem takze nasadil nove zadni ramena Ford Racing.
Jeste jednou uvadim, ze mam auto na denni jezdeni a ne na zavody takze proto tato volba pruzin - predci jenom je obcas potreba zapoarkova u obrubniku nebo prejet nejakej retarder ...
Po vymene pruzin zase dalsi zlepseni, ale jeden nesvar se jeste 100% nevylecil a to odskakovani zadni napravy pri prejezdu pres vedsi nerovnosti (priklad retarder). to by se snad mohlo dolecit novym hornim zavesenim kol (UCA), ktere fixuje spatnou geometrii - to bude ale az zase na jare doufam.
No a samozrejme kdyz jsem se dostal do bodu, ze se auto konecne i docela slusne ridi a clovek se tolik neboji na to slapnout, ze ho to v nejake zatacce vyhodi tak bylo na case vylepsit i vykon. A sme u dalsiho velkeho nesvaru techto aut. Nevim proc ale z vyroby maji snad vsechny Stangy prodlevu pri zlapnuti na plyn a to mne docela stvalo hlavne pri predjizdeni. Tento nesvar krasne leci Bama tuning. Takze jsem objednal SCT iTSX wireless tuner z AM, ktery oni dodavaji z Bama tuningem, kterej je custom pro vase auto (clovek musi vyplnovat velkej dotaznik o vsech modifikacich) a maji i dozivotni updaty v pripade, ze na aute neco zmenite - to se mi prave hodi az budu menit sani za CAI

A nelhali kdyz psali, ze se tim tuningem vylepsi jak reakce na plyn tak lepsi razeni prevodu (mam automat) a je citit i malinko vice vykonu a bonus jeste je i kapanek nizsi spotreba.
V mezicase jsem jeste vymenil vyfuk za Flowmaster - ten puvodni na V6 je osklivej jako nejaka trubka z radiatoru. Po jeho vymene jsem jeste ale k nemu pridal tlumici vlozku od firmy Car Chemistry jelikoz byl hlucnej az az a pri nejake te delsi vyjizdce treba pres 500km uz to docela lezlo na nervy. Nekdy pozdeji ho ale asi stejne vymenim za Ford racing dual exhaust .
No a kdyz to uz i sedelo na ceste a i jezdilo tak prisel cas ho i trosku skraslit. V interieru byl puvodni pastovej volant nahrazen za kozenej Shelby. Kliky dveri a zamykaci piny byli vymeneny za chromovane. Venku byla vymenena predni mrizka za cernou hlinikovou plus retro emblemy mustangu i po stranach a na zaver zaluzie na zadni okenka od firmy MMD.
Tot prozatim vse a prikladam i par obrazku pro ilustraci

Příloha:
IMG_0119.JPG [ 75.14 KiB | Zobrazeno 83735 krát ]
Příloha:
IMG_0120.JPG [ 113.74 KiB | Zobrazeno 83735 krát ]