Tak kardan je instalovanej a tady jsou poznatky. Mam pro sebe nejake dobre zpravy a jednu horsi.
Ty dobre jsou, ze ten hlinikovej kardan je lepe vyvazenej nez stock a pri testovaci jizde, ktera zatim byla do 160km/h jsem zadne vibrace nezaznamenal.
Vyhodou je i tizsi chod oproti puvodni, kde jsem ty vibrace nejen slysel ale i citil na podlaze.
Take se zlepsila reakce na plyn. Sice nic markantniho, ale zlepseni tam je, takze pak se studenym sanim a novymi svody to bude super.
A ted ta spatna zprava, porad tam zustalo to klepani, ktereho jsem se chtel zbavit. Doufal jsem ze ho zpusobuje u-joint na te hrideli.
Kdyz jsem pod plynem tak je ticho a i pri vzsich rychlostech o nem v podstate nevim,
ale kdyz jedu pomalu (dam nohu z plynu, nebo vyradim na neutral), nebo dobrzduju na semaforech tak to klepani tam je znat.
Napadaji mne teda alternativy - nedotazenej sroub nekde na drzaku horniho ramene, nebo neco u diferencialu - nejaka vule mezi diferencialem a hrideli,
nebo nejhorsi moznost neco s prevodovkou, ale podlo toho co jsem cetl na US forech tak vedsinou to klepani pochazelo budto z kardani, nebo nekde od diferencialu,
jelikoz lidi meli podobne problemy i s maualem.
Tak kdo ma jake napady? Premysli,m ze vymenim i vsechny loziska a tesneni v difencialu a dam rovnou novej prevod.
Nechci zadnej 4.11:1 nebo 3:75:1 ale nejspis zustanu cim bliz k stock 3.31:1 prevodu. A alernativy jsou tady firmy Motive, Yukon, Richmond a G2, ktere delaji prevod 3:45:1
Ford uz prevody pro 7.5" nedela, jedine teda FRPP, kterej je ale 3:75:1, ale to neni pro me auto na denni jezdeni kde resim i spotrebu.
Podle zbezneho prohlednuti by G2 meli byt z tech alternativ nejlepsi, nebo dopuci nekdo neco jineho, pripadne mel nekdo a vyresil to klepani?
Podle poctu prispevku na US forech je to klepani tak beznej jev, ze ho ma snad kazdej druhej, ale neslysi ho kvuji vyfuku a jinum zvukum, ktere ja postupne ostranuju
