Ahoj,
oba jak wiro tak i albert mají super postřehy
musím souhlasit.
Je snad jedno navíc :
V6 je hodně dobrý motor /mimo jiné jezdí třeba v Radicalu !!)
EB století nelze potlačit to je jasné a je to moderní - otázka zda to patří do Mustangu nebo spíše do Focusu.
Automatická převodovka problém a ne malý - nyní jsme montovali 700PS (tedy kompresor) do automatu a nevíme si s tím rady - no spíše bez pádel defakto neobezditelné.
Řídil jsme několik V6 v manuálu a je to hrozně příjemné - mě hodně záleží na projevu auta - hodně každé auto vnímám a V6 (3,7) je s manuálem celkem velká pohoda.
6 je silně ekonomická a zrychlovat na ní je defakto nemožné - pokud potřebuji zrychlit a nejedu zrovna třeba 180 ale nějakou klasickou rychlost třeba 100 musím určitě přeřadit
až na trojku a pak si to hezky odřadit - to u EB nemusím , ale ten zvuk a otáčky vytočené V6 je prostě hooodně jiný.
V6 má jeden zásadní problém a Ford asi ví proč
Do V6 nejde defakto objednat nic , nic , nic, a ještě jednou nic - tedy vždy látka, žádné prémium, žádná aut klima, žádné ... - prostě je tam jen volant , hadr uvnitř a rádio
více zde:
http://shop.ford.com/build/mustang/#/config/Config[|Ford|Mustang|2016|1|1.|050A.P8A.....COU.MST.~YZKAA.PR.LESS.]
otázka je proč Ford tak degraduje V6 - přeci alespoň kůže, nebo automatická klima , nebo chlazené sedačky by bylo OK nebo
Je si vědom toho , že by prodával více V6 než EB - jinou možnost nevidím, ale pro ně j marketingově na tom EB lépe - pro mě ale ne