Ahoj všem,
moc na toto fórum nepřispívám, ale měl jsem teď možnost na dva dny otestovat nové GT 2015 a najel jsem s ním cca 500km. Tak mě napadlo tu napsat své pocity z tohoto auta
Design noveho Mustangu mě osobně vůbec neuchvacuje, a to jak exteriér, tak interiér. Samozřejmě je to věc vkusu a co se nelíbí mě, může někomu jinému. Na můj vkus nový model ztatil amerického ducha a je spíše do japonsko-evropského stroje. Co však moje hlava nepobírá, je fakt, že některé prvky interiéru přebírá od modelů Fordu. Páčky pod volantem z C-Maxe, Focuse, výdechy klima z S-Maxe nebo spínač světel z Mondea, Focuse, podle mého do Mustanga nepatří. V Mustangovi jsem vždy spatřoval něco víc, něco odlišného, a tímto je toto pro mě vrchol evropskosti
Mohu vyzdvyhnout skvělé sedačky Recaro v kůži, idkyž na moje záda jsou o trošičku užší nez v mém Bossovi, a to jde o stejný model. Asi se počítá s tím, že evropan je hubenej
Jízdní dojmy byly ale celkem super. Hodně moc mě překvapily a dostaly brzdy od Brembo 6ti pistky s 15 kotouči a musím říct, že Boss takhle dobře nebrzdí (začínám šetřit). Co se týče motoru, byl to klasický 5.0l a jeho projev asi hodně lidí zná. Oproti Bossovi ale nemá už v 6 tisících žádný nástup a trochu mín dovolí i omezovač, který v 7 tisících auto úplně zastaví
Boss točí do 7500 rpm ale jedná se o přepracovaný motor, tak nemá smysl porovnávat jablka s hruškama. Zvuk série byl trochu vysavačovej, ale dealeři Monedí a Focusů z něj jsou úplně odvaření. Než mi auto vydali, 3x ho museli nastartovat třem kupcům Focuse, aby se předvedli
My Mustangáři však vímě, že umí znít úplně jinak a změna koncovek je nutná
Podvozek a víceprvková náprava myslím dost dobrá. Auto jsem protáhl po krkonošských zákrutách a i na hodně rozbité cestě se dalo jet se spotřebou přes 20l, takže asi tušíte, že za limity povolené rychlosti. Auto drželo na silnici pěkně, neposkakovalo a šlo hezky za volantem. Na pěkném asfaltu, opět když srovnám s Bossem, musím říct, že Boss vede, na rozbité cestě jsem se ale cítil trochu jistěji v modelu 2015. U Bosse mám spíš vždy jen nepříjemný pocit, ale i přes něj auto stejně drží na silnici jako přikované. Je to spíš o zvyku. Navíc je nastaven o dost tvrději a na hrbolech tak víc poskakuje. GT 2015 je takový spíš denní sakrarychlý prostředek
2015tka mě mile překvapila, ale za Bosse 302 bych ji rozhodně nevyměnil. Pro mě je nový model tak nejak bez emocí a hodně je to u mě ovlivněno vzhledem. Navíc mi to manželka zakázala, protože jí se nelíbí víc než mě
Jo jinak spotřeba benzínu při mém testování byla 21l/100km na 500km
tak asi tak, snad vás to pobaví nebo alespoň vstřebáte nejaký postřeh. Komu se model 2015 líbí, určitě neprohloupí