pribeh pokracuje

..
tuto sezonu jsem na aute udelal:
vymena oleje v motoru, rozvodovce (tady ho snad nikdo jeste nemenil - cerne skoro blato) a prevodovce
opravene lanko rucni brzdy, nyni brzdi obe kola
nove desticky hawk HPS
zadni vlecna ramena steeda
z ME se za dobrou cenu podarila pouzita stavitelna panhardka steeda, takze konecne koukaji obe kola stejne
trmeny do kapoty
hurst roll control lock
plynove vzpery kapoty
vyrazili jsme s nim k mori do chorovatska, na dalnici s tempomatem za 11l, serpentyny u more 25l


na pristi sezonu jsem chtel kompresor, ale kdyz jsem zjistil, ze jsou treba i nove poradne brzdy (mam jen velke baer kotouce a stock trmeny) a vysledna investice by musela byt kolem 200tis, rozhodl jsem se pro jinou, levnejsi variantu:
diferencial FR LOK limited slip - od nej si slibuju, ze mi bude tocit vzdy obema kolama, se soucasnym ve vetsine burnoutu toci jen prave kolo
prevod 4.10 + nova loziska - se stavajicim 3.55 na 20" auto tahne, ale dokazu si predstavit vice
odlehcena remenice
vetsi skrtici klapka FR
SCT SF3 - musim koupit kvuli skrtici klapce a srovnani tachometru pri vymene prevodu, u vmp davaji 3x tune v cene, asi si necham pripravit 2 benziny a 1 ethanol
chlazeni prednich kotoucu od FR - na doporuceni od frankyho, protoze po 10min ostre jizdy je znat vadnuti brzd
a libi se mi odvetravani na kapote ve stylu 2014 (nevadi protekajici voda na motor?)

minuly vikend jsem s kamarady z filmovky tocil kratky studentsky film, kde si zahral mustang i ja, sestrihane to bude nejspis v prosinci, urcite se pochlubim

diky za reakce, tipy a rady k mym planum na pristi sezonu