mustangforum.cz https://www.mustangforum.cz/ |
|
Skrtici klapka (throttle body) - pujci nekdo? https://www.mustangforum.cz/viewtopic.php?f=6&t=469 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | invertart [ čtv 27. pro 2012 21:17:16 ] |
Předmět příspěvku: | Skrtici klapka (throttle body) - pujci nekdo? |
Zdravim. Nenajde se nekdo, kdo by mel na pujceni origo komplet skrtici klapku z GTcka (2005), nebo alespon TPS senzor? Potreboval bych ji jen zkusit, jestli to vyresi muj problem. Pak bych si ji budto koupil nebo si sehnal novou... Problem je prichcipavani motoru, kdyz je auto zahraty a chci popojet v kolone na dvojku, tak to v nizkejch otackach zacne bezet jakoby na min valcu a klapat a cvakat a bublat, dokud neroztocim motor na 3000 otacek, to se pak sklidni a bezi zas pravidelne. Dejte vedet, diky. Kdyby to bylo v Praze o to lip Tak peknej zbytek vanoc a dravy poniky do novyho roku vsem. h. |
Autor: | Johan [ čtv 27. pro 2012 23:37:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skrtici klapka (throttle body) - pujci nekdo? |
Ahoj, co máš za sání a jaké úpravy kdo s autem dělal. Začalo to samo nebo to dělá už dlouho a ... popiš historii Johan |
Autor: | invertart [ ned 30. pro 2012 12:31:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skrtici klapka (throttle body) - pujci nekdo? |
Johan píše: Ahoj, co máš za sání a jaké úpravy kdo s autem dělal. Začalo to samo nebo to dělá už dlouho a ... popiš historii Johan Cus, tak nakonec je problem jinde... bohuzel v novym alternatoru od PA Performance, pravdepodobne vadnej kus ![]() Klapku budem pripadne resit az pak, ale vypada to vsechno na problemy malo voltu vsude. Jinak uprav je hodne, puvodne je to postaveny v USA jako dragovy auto, se kterym se da i jezdit normalne ![]() interior Jensen Double-din DVD Brushed aluminium dash kit Gentex rearview Mirror w/ temp, compass, auto dim Raptor shift light SOS pillar pods SOS console nitrous switch panel Sparco Torino 2 racing seats Roush black shift knob Roush aluminium pedal covers Silverhorse aluminium window switch plates Jablotron GSM/GPS alarm Mangiafuoco 8B fire extinguisher appearance Roush front bumper w/ chin spoiler Razzi side skirts Razzi rear bumper kit Roush 9-bar black grille w/ hidden foglights Custom painted stripes Blackened GT decals Cervini 4'' cowl hood Shelby CS 40 wheels chrome 20'' Meter4it sequential taillights Shortened antenna Redline tuning polished hood struts Midwest auto plenum cover Black chrome front bumper turn signal lamps Shelby black aluminum hood pins Roush black strut tower cap kit performance Ny-trex triple threat nitrous Ny-trex automatic bottle heater Ny-trex remote bottle valve Msd window switch Innovative digital wideband gauge DynoTune digital nitrous pressure gauge Airaid CAI (venturi removed) Steeda underdrive pulleys Dynatech long tube headers w/ X-pipe and decats Magnaflow American Thunder axle-backs Comp Stage 3 cams and springs SCT2 custom tune by Brenspeed Roush double strut tower brace Pro 5.0 shifter Fidanza aluminium flywheel Centerforce dual friction clutch Denny's 3'' nitrous proof 1-piece driveshaft BMR front and rear driveshaft loops with tunnel brace Steeda 3 Point torque box braces Steeda upper third link (custom) Roush rear lower control arms CHE k-member brace w/ torque limiters CHE rear axle brace LPW low profile differential girdle Ford Racing Performance 4.10 gears I-rotors drilled and slotted rotors PMP line locks Falken 255/35 ZR 20 front & 275/35 ZR 20 rear |
Autor: | Johan [ ned 30. pro 2012 12:48:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skrtici klapka (throttle body) - pujci nekdo? |
No docela narez dej sem nejake foto. ![]() ![]() |
Autor: | invertart [ ned 30. pro 2012 17:52:06 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Skrtici klapka (throttle body) - pujci nekdo? | ||
a tady novej gril se skrytejma mlhovkama a cerny blinkry
|
Autor: | Johan [ ned 30. pro 2012 20:40:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skrtici klapka (throttle body) - pujci nekdo? |
Otáčky motoru se řídí komplet elekronicky ![]() ![]() Motor nemá ani žádný volnoběžný ventil ![]() ![]() Vše se řídí klapkou a to TPS (snímač polohy škrtící klapky), krokovým motorkem a vlastním pedálem. Při volnoběžných otáčkách musí být na TPS naměřeno přesně určené napětí a ..... Pokud Ti tedy výrazně klesá můžeš mit potíže. Alternátor co vím se u nás pokoušelo opravit již mnoho lidí , ale vždy byl problém - jiný regulátor sice zajistí , že alternátor na zkušební stolici dobíjí , ale nekomunikuje s řídící jednotkou. Vždy a vždy je nutné použít originál alternátor. Pořád ale nevím od kdy Ti to dělá ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Harley [ ned 30. pro 2012 20:44:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skrtici klapka (throttle body) - pujci nekdo? |
Výborná haubna!! |
Autor: | Johan [ pon 31. pro 2012 19:16:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skrtici klapka (throttle body) - pujci nekdo? |
chosearmando píše: Kolik má bejt napětí na TPS? Jakože přesnej rozsah? Co jsem tak vyčetl, tak spodní hodnota má bejt 1.19-1.31V (tam se vejdu, mám tam 1.265V a drží) a horní hodnota je jedno ne? Prostě se klapka otevře pak naplno a je jedno kolik tam je voltů? Já mám při otevřený klapce 4.40V.. Další otázka - jakej má bejt průběh napětí? Lineární nebo exponenciální při pokud možno konstatním přidávání plynu? Jakože při šlapání na pedál.. zde vše: viewtopic.php?f=15&t=471 |
Autor: | Tomas [ stř 02. led 2013 15:27:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skrtici klapka (throttle body) - pujci nekdo? |
Harley píše: Výborná haubna!! jo, chystal jsem se to napsat a koukám že jsi mě předběh ![]() skvělá, vůbec nechápu jak bez ní ještě můžu jezdit |
Autor: | Franky [ stř 02. led 2013 19:19:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skrtici klapka (throttle body) - pujci nekdo? |
tome ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() to teda taky nechapu, asi se pujdu strelit ![]() |
Autor: | invertart [ čtv 03. led 2013 21:45:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skrtici klapka (throttle body) - pujci nekdo? |
Johan píše: Otáčky motoru se řídí komplet elekronicky ![]() ![]() Motor nemá ani žádný volnoběžný ventil ![]() ![]() Vše se řídí klapkou a to TPS (snímač polohy škrtící klapky), krokovým motorkem a vlastním pedálem. Při volnoběžných otáčkách musí být na TPS naměřeno přesně určené napětí a ..... Pokud Ti tedy výrazně klesá můžeš mit potíže. Alternátor co vím se u nás pokoušelo opravit již mnoho lidí , ale vždy byl problém - jiný regulátor sice zajistí , že alternátor na zkušební stolici dobíjí , ale nekomunikuje s řídící jednotkou. Vždy a vždy je nutné použít originál alternátor. Pořád ale nevím od kdy Ti to dělá ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() jj, to vim vsechno ![]() Jinak to zacalo delat s origo alternatorem, kterej pomalu doslouzil, dobijel malo v libovolnejch otackach, az postupne umrel. Dal jsem tam 200A od PA Performance, kterej si vsichni chvalili a ten zas dobiji malo pri zatezi - to vypada prave na ten spatnej regulator. Zkusim tam hodit jinej origo, aby se overilo zeto je opravdu alternatorem... no a dal se uvidi ![]() |
Autor: | Johan [ čtv 03. led 2013 21:53:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skrtici klapka (throttle body) - pujci nekdo? |
invertart píše: jj, to vim vsechno ![]() Jinak to zacalo delat s origo alternatorem, kterej pomalu doslouzil, dobijel malo v libovolnejch otackach, az postupne umrel. Dal jsem tam 200A od PA Performance, kterej si vsichni chvalili a ten zas dobiji malo pri zatezi - to vypada prave na ten spatnej regulator. Zkusim tam hodit jinej origo, aby se overilo zeto je opravdu alternatorem... no a dal se uvidi ![]() píši to zde celkem často ![]() ![]() Proč proboha jiný alternátor než originál ![]() ![]() Tomu nerozumím - valná většina for v USA je komerce a všichni říkají jak je to super ![]() ![]() |
Autor: | invertart [ čtv 03. led 2013 21:57:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skrtici klapka (throttle body) - pujci nekdo? |
Pro jistotu kvuli vetsimu zatizeni - N2O kit, budiky, radio s velkym LCD atd... Jinak jsou samozrejme fora a fora. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |