problém bude s cestujícími (dítě v sedačce) na zadních sedadlech - co čekat u kupé? Potom střet s chodcem, odhaduji kvůli tvaru předku, který je vysoký a s hranou (proto je asi verze 2018 tady sklopena víc dolů a není to hezký). No a už zmiňované asistenční systémy.
Takže Mustang v EU trpí, protože je to Mustang. Navíc je testován jako běžný 5dv sedan. Jinak koukajíc na ty nárazy tak to drží velmi dobře a hlavně: Stang má skoro dvě tuny a mohutný předek, který absorbuje energii postupně a podle mě i v delším čase (v porovnání s běžným sedanem vyšší třídy), tzn. výsledná hodnota přetížení sice nebude nižší (na to je moc těžký), ale bude narůstat víc postupně. Co je velkou výhodou je střet s protijedoucím autem, kde logicky (počítajíc osobní auta) spíš "potká" lehčí auto, takže dost své energie předá. Velký a hmotný car je prostě v tomto směru bezpečnější.
Žádná panika, Mustang je prostě jiný car, než na co je EU s testy NCAP připravena, můj názor. Každopádně raději se tomu vyhnout a na silnici raději neblbnout co?