mustangforum.cz https://www.mustangforum.cz/ |
|
S550 software motoru a ... https://www.mustangforum.cz/viewtopic.php?f=42&t=959 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Johan [ úte 12. dub 2016 12:48:34 ] |
Předmět příspěvku: | S550 software motoru a ... |
Ahoj, mám pro Vás jedno velice důležité upozornění: 1. S550 má již velmi sofistikovanou řídící jednotku motoru (mimo jiné pracuje ve frekvencích a ne ve voltech a používá 100-ky map na tisíce možných režimů a ...) 2. stačí vyměnit jen zadní koncovky výfuku a auto má ihned větší spotřebu a klesne celkem znatelné výkon motoru ![]() ![]() ![]() 3. EU verze má výkon menší než USA s ohledem na jiné zadní tlumiče - EU je tišší než USA 4. bod 2 nebyl až tak velký problém u starších modelů S197 , ale vyměnit výfuk bez úpravy PCM je prostě hoooodně špatně ![]() ![]() ![]() 5. nová jednotka měří i výplach a tlaky ve výfukovém systému a ... a pokud ... dál to nechci rozebírat Johan P.S. ano pokud nepotřebuji mít auto dobře odladěné a nevadí mi vetší spotřeba a ztráta třeba 8-10-ti koní mohu jezdit s hlukem co mi navozuje větší výkon hodně dlouho ![]() ![]() ![]() ještě trochu teorie: Výfuk Základní úpravou výfuků je stejně jako u sání zvýšení jejich průchodnosti. Je ovšem potřeba mít na paměti, že neplatí, že čím více průchodný výfuk, tím větší jeho efektivita. Snížením odporu výfuku se dosáhne odstraněním tlumičů výfuku. Bohužel to má také za následek snížení točivého momentu. To má negativní vliv na pružnost motoru. Z toho důvodu je důležité, aby měly sportovní výfuky dostatek zpětného tlaku, odporu. Například tvar, konstrukce a délka výfukových svodů může změnit charakteristiku motoru. Celý výfukový systém tak sehrává důležitou roli v oblasti emisí a ovlivňuje úroveň hluku. Základem optimalizace výfukových systémů je instalace laděných výfukových svodů, dále pak instalace sportovních katalyzátorů, výměna tlumičů výfuku za sportovní provedení. Dalším krokem může být použití trubek většího průměru. Na konec by se nemělo zapomenout na vyleštění výfukových kanálů a doplnění výfuku o efektní laděné koncovky výfuků. |
Autor: | Johan [ úte 12. dub 2016 13:04:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: S550 software motoru a ... |
ještě mi to nedá : Při úpravě motoru je důležité si ohlídat 5základních elementů, které vždy musí být vzájemně vyvážené a upraví-li se jeden, je potřeba upravit i zbylé 4 elementy. Těmi 5 elementy jsou: sání výfuk palivo zapalování přeplňování ( u některých motorů) pokud na toto nedbám tak se vždy může stát problém a trochu mě zaráží kolik aut zde jezdí s výfukem , ale bez následných úprav - asi je hlavní že to řve , ale že to nejede to není důležité ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | martin_psenica [ úte 12. dub 2016 13:59:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: S550 software motoru a ... |
Takže když mám od Vás koncovky Roush, které jste mi poslali ale instaloval jsem si je sám bez úpravy PCM, tak bych měl co nejdřív dojet a učinit tak ano? |
Autor: | Johan [ úte 12. dub 2016 19:42:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: S550 software motoru a ... |
martin_psenica píše: Takže když mám od Vás koncovky Roush, které jste mi poslali ale instaloval jsem si je sám bez úpravy PCM, tak bych měl co nejdřív dojet a učinit tak ano? tragédie to není , ale vždy je lepší to zkontrolovat - udělat přesné datalogy a podívat se jak hodně se jednotka snaží upravit či neupravit případné nesrovnalosti. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |