mustangforum.cz https://www.mustangforum.cz/ |
|
2016 ME 500RSC https://www.mustangforum.cz/viewtopic.php?f=42&t=934 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Johan [ pát 11. bře 2016 13:59:45 ] |
Předmět příspěvku: | 2016 ME 500RSC |
2016 ME 500RSC Ahoj a zdravíme, právě probíhá vývoj naší další verze ME 500RSC bude to lehkonohá 500 PS okruhová a zároveň silniční - tedy dobrý kompromisní verze vše pro legislativu a SPZ ![]() ![]() barva jak jinak než Competition orange ![]() ![]() ![]() Příloha: cesta do naší kliniky v zrcátku Hlaďour ![]() ![]() Příloha:
|
Autor: | Balki [ pát 11. bře 2016 15:12:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2016 ME 500RSC |
Jake upravy to bude obnaset? Podvozek, brzdy, sani, klec? |
Autor: | Johan [ pát 11. bře 2016 15:20:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2016 ME 500RSC |
Balki píše: Jake upravy to bude obnaset? Podvozek, brzdy, sani, klec? jasně kromě klece přeci jenom to bude civilní okruhovka tedy pro trak day . To zajímavé bude ale motor s 500PS bez kompresoru (pouze atmosféra) ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Johan [ pát 11. bře 2016 22:40:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2016 ME 500RSC |
Však jsem psal že to bude zajímavé - BOSS jsme dostali na 480 ![]() ![]() ![]() 2015 může točit bez potíží také 8000 otáček, ale je problém, že tam není vzduch no a k tomu je třeba to sání například co má BOSS, ale to se pod kapotu nevejde a navíc nemá IMRC ![]() ![]() no ale něco už máme jiného a tak sa hin ukáže ![]() ![]() jde o kombinace dobrého sání , dobrého výplachu a k tomu trochu štěstí s konfigurací uvidíme ![]() ![]() P.S. již několikrát jsem zažil sériový program EU - musím říct , že to nastavení pro EU s 421PS místo USA 435PS je veliký rozdíl. Vždy to vydržím maximálně jednu cestu domů ![]() ![]() EU verze jde znatelně hůře do otáček a motor se tak nějak dusí a je tam opravdu díra. 444 PS je celkem jednoduché - CAI a dobrý program na 100 oktanů |
Autor: | Johan [ stř 16. bře 2016 19:42:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2016 ME 500RSC |
wiro píše: hezke ![]() nemate nahodou niekde zmerane kolko je narast vykonu po instalacii studeneho sania a naslene po uprave ECU ? Na internete je mnoho videii kde prezentuju ze sanie bez tuningu prida nejaky 15-20 koni. Zaujimalo by ma ci to mate u vas potvrdene a pripadne jak sa to zmeni ked upravite aj nastavenie ECU. (Snad to nieje offtopic, pride mi ze sa to prave k tomuto vlaknu o 500 RSC hodi ![]() nyní na tom pracujeme - tedy děláme několik variant na zkušebně v mnoha provedeních a vždy s grafem a výsledkem - není to zrovna levné ,ale bude to hodně užitečné ![]() ![]() |
Autor: | Johan [ stř 16. bře 2016 19:43:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2016 ME 500RSC |
vše již běží Příloha: Příloha: Příloha:
|
Autor: | Franky [ čtv 17. bře 2016 21:43:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2016 ME 500RSC |
To ja taky ![]() |
Autor: | Johan [ pát 18. bře 2016 17:43:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2016 ME 500RSC |
zadní světla ![]() ![]() ![]() ![]() Příloha: Příloha:
|
Autor: | skifator [ stř 23. bře 2016 13:57:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2016 ME 500RSC |
Johan píše: wiro píše: hezke ![]() nemate nahodou niekde zmerane kolko je narast vykonu po instalacii studeneho sania a naslene po uprave ECU ? Na internete je mnoho videii kde prezentuju ze sanie bez tuningu prida nejaky 15-20 koni. Zaujimalo by ma ci to mate u vas potvrdene a pripadne jak sa to zmeni ked upravite aj nastavenie ECU. (Snad to nieje offtopic, pride mi ze sa to prave k tomuto vlaknu o 500 RSC hodi ![]() nyní na tom pracujeme - tedy děláme několik variant na zkušebně v mnoha provedeních a vždy s grafem a výsledkem - není to zrovna levné ,ale bude to hodně užitečné ![]() ![]() Tady kamaradi z ME mi upravili BOSSe, ktery mel podle vyrobce 444 a ted jsme na 483 zmereno na kolech, na motoru tedy pres 500 ![]() Musim rict, ze je to uplne jiny auto, jede to jak strelena svine. Mel jsem predtim upravenou Shelby 2008 (sftw a remenice) ale toto jede uz srovnatelne!!!! Pokud nekdo chcete 500 koni a chcete mit porad atmosfericke plneni motoru, odevzdejte to do ME a dockate se opravdu zazraku!!! ![]() doporucuju, dle meho lepsi nez kompresor pro nas amatery!!!! |
Autor: | Johan [ stř 23. bře 2016 15:16:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2016 ME 500RSC |
Ahoj Skifátore, děkuji Ti za laskavá slova ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ale nyní vážně : 1. pokud někdo chce opravdu brutální výkon a na sprintech jezdit časy okolo 11s kompresor je jediná volba 2. pokud někdo chce lehkonohého atleta co běží rychle je to dobře poladěná atmosféra - jak si sobě blízké ![]() ![]() 3. kompresor chtě nechtě přidá nějakých 60 kg či více 4. s úpravou atmosféry lze i trochu odlehčit 5.0 Coyote co je v 2015 ++ je defakto BOSS s menším výkonem ale větším kroutícím momentem s ohledem na civilní pojetí 5.0 2015 ++ pokud se upraví aby červené pole otáčkoměru začínalo na 7500 tak se dějí opravdu věci že SKIFATORE ![]() ![]() ![]() Jinak Skifatorovi držme palce v RIU GOOOO ![]() ![]() Příloha: skifator.jpg [ 14.64 KiB | Zobrazeno 80623 krát ] |
Autor: | skifator [ stř 23. bře 2016 19:59:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2016 ME 500RSC |
Johan píše: Ahoj Skifátore, děkuji Ti za laskavá slova ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ale nyní vážně : 1. pokud někdo chce opravdu brutální výkon a na sprintech jezdit časy okolo 11s kompresor je jediná volba 2. pokud někdo chce lehkonohého atleta co běží rychle je to dobře poladěná atmosféra - jak si sobě blízké ![]() ![]() 3. kompresor chtě nechtě přidá nějakých 60 kg či více 4. s úpravou atmosféry lze i trochu odlehčit 5.0 Coyote co je v 2015 ++ je defakto BOSS s menším výkonem ale větším kroutícím momentem s ohledem na civilní pojetí 5.0 2015 ++ pokud se upraví aby červené pole otáčkoměru začínalo na 7500 tak se dějí opravdu věci že SKIFATORE ![]() ![]() ![]() Jinak Skifatorovi držme palce v RIU GOOOO ![]() ![]() Příloha: skifator.jpg JJo, deje se hlavne to, ze mam hnedo i bilo v trenkach. Poluce z otacek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Johan [ ned 27. bře 2016 22:50:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2016 ME 500RSC |
doufám, že se s výkonem alespoň trochu přiblížíme jako zde ![]() ![]() až později bude speciál S550 tak snad i ty jízdní vlastnosti ![]() |
Autor: | Johan [ čtv 31. bře 2016 22:49:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2016 ME 500RSC |
jde to nějak pomalu ale již se hromadí a montuje hardware ![]() ![]() plovoucí dvoudílné kotouče a brzdové destičky Made in Japan - profi RACE ![]() ![]() Příloha: přední splitr a mřížka : Příloha:
|
Autor: | Franky [ čtv 31. bře 2016 23:00:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2016 ME 500RSC |
Ta barva je paradni!!!! |
Autor: | Johan [ ned 03. dub 2016 20:03:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2016 ME 500RSC |
nejenom barva ale první test dopadl na 1AA - brzdy totální nářez a chlazení také ok. stav auta na videu je: 1. plovoucí kotouče 2. speciální brzdové destičky 3. splitr 4. maska a studené sání 5. program ME jinak vše a to včetně pneu série ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |