mustangforum.cz https://www.mustangforum.cz/ |
|
takže jsme malinko pokročili... https://www.mustangforum.cz/viewtopic.php?f=4&t=434 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Tomas [ pon 12. lis 2012 18:07:13 ] |
Předmět příspěvku: | takže jsme malinko pokročili... |
takže jsme zase o malinko pokročili... exteriér : Všichni auta snižují, my jsme ho zvedli na originál výšku - časem se bude výška ještě ladit, asi s pomocí http://www.stage3motorsports.com/product/E9329140/ plus věcí od UMI http://www.umiperformance.com/catalog/i ... x&cPath=12 Doladily se znaky (trikolóra), čeká nás ještě spodní pruh, Agent47 zrcátka a Raxiom Retro Headlights ![]() ![]() ![]() na haubnu přišly zámky, od Pirates se porařilo sehnat černé, na masku originál znak z mustanga 1967 ![]() ![]() interiér : do interiéru bylo zakomponováno rádio - replika modelu 1966, plasty dostaly černý lak a designově k rádiu byl doplněn chromovaný držák nápojů. Nad budíky se našlo skvělé místo pro Autometer řadící lampu (řídící jednotka našla místo vedle pojistkové skříně pod haubnou, ovládací prvek lampy ve schránce u spolujezdce) Krátké řazení s řadící pákou od Steedy ![]() ![]() ![]() underhood : pod haubnou došlo k pár změnám : - ventilová víka Ford Racing - studenější svíčky Autolite - cívky Accel - otevřené sání Steeda - modré silikonové hadice Mishimoto - expanzní nádoby Moroso a Canton - catch tank Moroso - plynové vzpěry Roush - rozpěra od Steedy - leštěný kryt pojistek - baterka Optima ...a určitě jsem na hromadu věcí zapoměl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dnes ještě dodělán nový držák baterky a kryt nádobky brzdové kapaliny Tomáš skvěle vyleštil jinak hnusnou řídící jednotku ![]() ![]() ![]() kompletně předělaná elektrika uvolnila místa jinak skrytá změtí kabelů. Na první pohled nyní z motoru ční alternátor - na ponnku již leží jeden rozebraný a bude se řešit jeho lak a chrom poté co s vymění všechny řemenice a napínák plus víčka nádob, bude další fáze "underhood dressing" hotová - a můžeme se vrhnout na motor ![]() |
Autor: | Johan [ pon 12. lis 2012 18:17:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: takže jsme malinko pokročili... |
Ahoj Tome, prostuduj si toto je to na sprinty velmi důležité ![]() ![]() http://www.mustangforum.cz/viewtopic.php?f=10&t=52 jinak pěkné ![]() ![]() |
Autor: | Franky [ pon 12. lis 2012 19:55:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: takže jsme malinko pokročili... |
Je to krasavec ![]() |
Autor: | Tomas [ pon 12. lis 2012 20:57:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: takže jsme malinko pokročili... |
ahoj Honzo, dík za link - hezky popsané! navazuje to na to co jsem psal v úvodu tohohle vlákna - linkoval jsem tam pružiny plus věci od UMI. K UMI jsem se dostal právě přes Tebou zmiňovanou relokaci a LCA+UCA - prolejzal jsem mustang fóra a UMI si hodně lidí co jezdí sprinty chválí - jejich LCA, UCA, relokaci a Sway bar bych u sebe časem rád viděl. A ten subframe taky pěkný. No a krom toho že jsem na ně slyšel i chválu se mi v tý červený i hodně líbí ![]() http://www.umiperformance.com/catalog/index.php?main_page=index&cPath=12 |
Autor: | Tomas [ pon 12. lis 2012 20:58:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: takže jsme malinko pokročili... |
Franky : dík ![]() Pomalu se to klube, ale ještě máme s Tomášem před sebou dlouhou cestu, než ho dáme do stavu, v jakým by se nám líbil ![]() |
Autor: | Franky [ pon 12. lis 2012 21:20:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: takže jsme malinko pokročili... |
Tak at se dari, mas to vazne paradni ![]() |
Autor: | Johan [ pon 12. lis 2012 22:52:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: takže jsme malinko pokročili... |
Tome, relokaci pouze na přivaření a navíc o mnoho delší než tvůj výběr /UMI je dle mne krátká/ téměř všichni mají toto: http://www.mustangevolution.cz/index.php/kategorie/zaves-ramene-zadni-napravy-snizeni-detail Steeda má mnoho nastavení ![]() ![]() |
Autor: | Hladour88 [ úte 13. lis 2012 18:09:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: takže jsme malinko pokročili... |
Tomas píše: ahoj Honzo, dík za link - hezky popsané! navazuje to na to co jsem psal v úvodu tohohle vlákna - linkoval jsem tam pružiny plus věci od UMI. K UMI jsem se dostal právě přes Tebou zmiňovanou relokaci a LCA+UCA - prolejzal jsem mustang fóra a UMI si hodně lidí co jezdí sprinty chválí - jejich LCA, UCA, relokaci a Sway bar bych u sebe časem rád viděl. A ten subframe taky pěkný. No a krom toho že jsem na ně slyšel i chválu se mi v tý červený i hodně líbí ![]() http://www.umiperformance.com/catalog/index.php?main_page=index&cPath=12 Ano , jsou velice pěkně v té červené, Ale pokud jde jen o barvu , tak vše se dá přestříkat, pokud jde ale o funkčnost , tak si osobně myslím , že Steeda je na tom o něco lépe . Jak již píší na stránkách tak jejich produkt nabízí širší pole nastavení než konkurence , jinak jsou vyrobeny opravdu z pevného materiálu a opravdu fungují. |
Autor: | Tomas [ pát 01. bře 2013 16:32:44 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: takže jsme malinko pokročili... | ||
od posledního příspěvku se pár věcí změnilo. Po designové stránce přibylo : http://www.americanmuscle.com/agent47-2 ... rrors.html Agent 47 Retro-Style Race Mirrors (05-09 All) http://www.americanmuscle.com/painted-h ... -0509.html Raxiom Retro Style Headlights - Pre-Painted (05-09 GT, V6) http://www.cjponyparts.com/ford-racing- ... /M6766M54/ FORD RACING ENGINE CAP BILLET KIT GT500 2007-2012 http://www.cjponyparts.com/scott-drake- ... /p/HW2319/ SCOTT DRAKE UNDERHOOD DRESS-UP HARDWARE KIT STAINLESS STEEL 2005-2013 http://www.cjponyparts.com/scott-drake- ... /p/HW2826/ SCOTT DRAKE HOOD HINGE MOUNTING KIT STAINLESS STEEL 2005-2013 http://www.cjponyparts.com/radiator-ext ... 9/p/ROCE1/ CPC RADIATOR EXTENSION COVERS FACTORY COLOR V6/GT 2005-2009 (a asi jsem zase na něco zapoměl) a co se motoru týče... o postupu ladění jsem psal tady : viewtopic.php?f=14&t=460 Součastná aktuální konfigurace po instalaci nových vaček je : Roush M90 Supercharger Steeda Cold Air Intake http://www.americanmuscle.com/steeda-20 ... -full.html Accel Super Coil On Plug Kit http://www.americanmuscle.com/accel-soh ... -0510.html Roush Colder Spark Plugs 401546 http://www.summitracing.com/parts/rsp-401546 Pypes Long Tube Headers w/ Shorty X-pipe http://www.americanmuscle.com/pypes-hea ... 510gt.html Steeda Axle-Back Exhaust http://www.steeda.com/store/steeda-axle ... ng-gt.html Ford Racing Hot Rod Performance Camshafts http://www.americanmuscle.com/ford-hotrodcam-0509.html + software od VMP dnes na brzdě naměřeno výkon 444 HP, krouťák 533 Nm trochu se srovnaly zuby na výkonové křivce mezo 1 a 2.000 rpm, nárůst krouťáku i výkonu nad 3000 rpm Zajímavé je, že jsem se ještě nedostal na křivce do bodu, kdy začne výkon padat dolů - ale dál už jí nebudu pokoušet. Pomalu jsme se dostali tam, kam jsme chtěli - kolem 450hp, což je pro tento blok/písty/ojnice asi rozumné maximum. V záloze mám ještě připraveno VMP 2.49" Roush M90 Press-Fit Pulley http://vmptuning.com/index.php?p=product&id=985 Steeda Heavy Duty Belt Tensioner http://www.steeda.com/store/steeda-heav ... stang.html ale uvidíme. Potřebuju teď hlavně doladit software - ani ne již tak kvůli výkonu, ale pro zkulturnění průběhu. Zvláště za studena se rozjíždět a potom popojíždět v kolonách je s touhle vačkou v kombinaci s tím výfukovým systémem "vysoká řidičská". Ale jde to. s Johanem jsem se již domlouval na stažení dat Jak znělo po výměně (software ale už je nový) posílal Johan sem viewtopic.php?f=27&t=512 Jsem zvědavej na ten jeho report v technice. Toto budou zatím poslední kroky až do doby, než se udělá celej motor (o tom už byla taky předběžně řeč) Teď se budu věnovat podvozku a musím hlavně vyměnit ten převod na 4,1 Nicméně, pro tuto chvíli jsem s tím grafem docela spokojenej ![]()
|
Autor: | Johan [ pát 01. bře 2013 20:36:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: takže jsme malinko pokročili... |
Velice pekne krivky !!! Soft se povedl |
Autor: | Tomas [ sob 02. bře 2013 0:19:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: takže jsme malinko pokročili... |
Johan píše: Velice pekne krivky !!! Soft se povedl taky myslím. líbí se mi jak se vyrovnala v nižších otáčkách, jak se posunula maximum kouťáku jednak vejš a druhak do vyšších otáček a fascinuje mě že jsem to stopnul až 7200 rpm a ta výkonová křivka pořád neměla tendenci klesat a šla by dál... Ale to už nebudu zkoušet, nastavím omezovač někam na 6500, stejně podle tohohle grafu bude řadící lampa nastavená něco málo přes 5000. Mimochodem, námět na diskusi - stanovení optimálních otáček pro řazení |
Autor: | Johan [ sob 02. bře 2013 10:20:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: takže jsme malinko pokročili... |
Tomas píše: Johan píše: Velice pekne krivky !!! Soft se povedl taky myslím. líbí se mi jak se vyrovnala v nižších otáčkách, jak se posunula maximum kouťáku jednak vejš a druhak do vyšších otáček a fascinuje mě že jsem to stopnul až 7200 rpm a ta výkonová křivka pořád neměla tendenci klesat a šla by dál... Ale to už nebudu zkoušet, nastavím omezovač někam na 6500, stejně podle tohohle grafu bude řadící lampa nastavená něco málo přes 5000. Mimochodem, námět na diskusi - stanovení optimálních otáček pro řazení moje zkušenost jsou uši jako nejlepší a nejrychlejší |
Autor: | Johan [ ned 03. bře 2013 0:02:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: takže jsme malinko pokročili... |
to Švejk ![]() ale ty máš malou řemeničku a Tomáš série - takže mu chybí 3 PSI a to bude dobrých 20 PS ![]() ![]() ![]() |
Autor: | miloslav 06 [ ned 03. bře 2013 0:52:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: takže jsme malinko pokročili... |
Johan píše: to Švejk ![]() ale ty máš malou řemeničku a Tomáš série - takže mu chybí 3 PSI a to bude dobrých 20 PS ![]() ![]() ![]() Jen Pypesy daj minimálně 25 Hp a Vačky mu zvedly výkon o 20Hp též. Navíc mě to nikdy nedávalo o 3PSI navíc. Tady je vyjádření jednoho zákazníka: I have a 06 gt with roush supercharger and intake. When I had these installed I also had long tune headers and a shorty x pipe installed as well. My previos number were 425 to the wheels and after all this I'm at 500. The shop said I have the power to make 550 but we did a conservative tune and stuc with 500. Big different, must get I get a lot of compliments. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |