mustangforum.cz
https://www.mustangforum.cz/

Harley
https://www.mustangforum.cz/viewtopic.php?f=4&t=407
Stránka 1 z 1

Autor:  Harley [ čtv 20. zář 2012 22:53:23 ]
Předmět příspěvku:  Harley

Zdravím všechny!
Nejsem majitelem Mustanga a spíš se pohybuju v jiným koncernu,než Ford.Moje krevní skupina je už přes deset let značka Jeep. Začal jsem čtyřlitrovým Cherokee XJ,pak Grand Cherokee ZJ 5,9L,Wrangler TJ 4,0L a nakonec jsem skončil u toho nejvíc, co zatím Jeep kategorii offroad vyprodukoval- Wrangler Unlimited JK 07 rok s 3,8L,V6.
Před pár týdny si můj kolega s firmy pořídil 05 GT 4,6L s Roush kompresorem.Po desetiletí ježdění s posledníma generacema BMW M3 dostal rozum a konečně si pořídil normální,americký auto! Já,jelikož jsem ve firmě přes techniku a servis ,tak se v autě vrtám a taky sem zvyklej navštěvovat český a i americký fóra,kde se dá o stejný značce či typu pokecat a nebo nabrat rozumy. Tak jsem se proto zde zaregistroval. Byť mám v celku slušný znalosti kolem tuningu motorů Harley Davidson,na kterých jsem i několik let jezdil republiku v dragsterech a i se dost slušně orientuju v Jeepech tak přecijen,Ford a potažmo Mustang je pro mě něco novýho,do čeho zatím pronikám.
GTčko,který kolega koupil,je myslím v pěkným stavu a argument tam byl hlavně ten kompresor. Nicméně,práce na něm je mraky. A to nepočítám nekončící tuning ale dát ho do perfektního výchozího stavu.Možná pro někoho OK ale my,díky naší profesi,sme velcí detailisti a tak vše musí bejt tip-ťop. Práce začla tím,že se sundaly všechny nalepený nápisy a znaky Shelby. Je to GT tak tohle je trapárna,že to tam někdo bez důvodně nalepí. Kufr byl komplet zabedněn obrovským subwooferem,zesilovačem a buhví čím ještě co je třeba pro šílence auto-HiFi. Tohle není nic pro nás a navíc nejsme černoši :lol: ! Myslím,že tu je někdo,kdo pracuje na dílně u p. Starosty a tak to peklo viděl. Reprák vyrvali(doslova) oni ale konstrukci s dřevěných desek a vylaminovanou vanu pro rezervu,která bylo pod wooferem,sme trhali my. Páčidla a přímočará pilka,byly naši pomocníci.
Pak odstranění veškerý přídavný elektroinstalace a zpětný zapojení origo audia,který bylo odstřihaný. Nový rádio(retro styl US rádia s velkejma přepínačema a manuálním laděním) se zapojilo a hraje špičkově.Nechápu důvod toho Hifi nesmyslu,kterej při zapnutí otevíral dveře.

Obrázek

Pak mě trošku potrápily po evropsku přepojený světla .Musel jsem přijít na to,jako se to řeší u Forda aby blikaly zvlášť blinkry a brzdovky. Naštěstí to má Ford mnohem jednodušší a elektroniku hloupější,než Jeep. Takže blinkry blikaj červeně a střídaj se s brzdovkama. Zpátečkový bílý jsou zase zpátečky a ty humáče pod nárazníkem-mlhovka a zpátečka,letěly do koše.Podobně se přepojil předek a vyhodil jsem dodělaný bílý parkovačky.Teď je vše zapojený jako s fabriky a není tam žádnej elektrickej parazit.Takže světelnej a audio okruh je vrácen do origo zapojení,vše pospojovaný a zabalený.
Ten kdo montoval kompresor to možná mechanicky namontoval dobře ale elektricky to bylo jak od dělníků co montují LPG nebo autoalarmy.V kitu jsou relokace čidel a to jsou konektory s kusem drátu.Takže jak bejvá zvykem,ten drát se neustřihne na potřebně nezbytnou dýlku ale dá se tam celej( prostě se zaplatil,tak tam bude! :D ) no a to vše v polorozbalených husích krkách a odlepených od úchytek a když už to moc vyselo,tak k něčemu připáskovaný. Takže vše rozbalit,pokrátit, učesat ,elegantně natáhnout a je-li možnost,i natáhnou jinudy aby to nazakrejvalo mechaniku motoru. Po několika hodinách práce výsledek libovej. Až tam příjdou modrý víka ventilů "Ford Racing" ,ACCEL cívky a nerezový svody v termoopletu,tak nebudou rušený drátama nataženýma jak od ukrajinců.Když se kabeláž skoro vyndavala ,tak se odkrývala plechařina a ta se čistila a byla li odřená nebo ošoupaná,tak se to stříklo. Ve finále se dala žlutá Optima a na ní pozlacený svorky.
V interiéru byly pochromovaný části kolem středovýho panelu.To vše šlo do lesklý černý a tu dostane i podlahová konzole.
Tak to bylo jen na malej úvod. Ještě pár foto:

Auto před koupí:
Obrázek

Tady už po a doplněny žábry od Roush.

Obrázek

vypíglovanej motorák a učesaná elektroinstalace

Obrázek

No a takhle to vypadá u nás před obchodem. Můj je ten zelenej Wrangler,druhýho kolegy je to SUV Grand Cherokee a parťákův Mustang. Uvnitř samozřejmě prodejna a servis Harley Davidson! ;)

Obrázek

Obrázek

Autor:  Johan [ pát 21. zář 2012 19:17:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Harley

Ahoj !!
zdravím a vítám u nás - děkuji za super příspěvek.
jen tak dál
zdraví Tě
Honza (Johan) ;) ;)
P.S. všichni se už těší až to bude kolega mít doladěné ;) ;)

Autor:  Harley [ pát 21. zář 2012 20:20:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Harley

To já taky ale obávám se,že tohle nikdy nekončí. :roll: :D

Jsem rád,že zvolil cestu retro-stylu na 17" Bullitech a dalších detailech a víc vypíchnout prapůvodní podstatu Mustanga. Aby to byl jednoduchej muscle car a né supersport,kam to všichni ženou.
Až se doladí trošku zevnějšek,tak se vrhnem pod haubnu.Tam je stále mnoho rezerv a koní není nikdy dost!

Autor:  Harley [ stř 03. říj 2012 20:01:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Harley

Trošku se postoupilo v retro úpravách
Minulej tejden dorazily 17" disky a obuly se Fabrický rozměry pneu(235/55x17) GoodYear.

Obrázek

Dneska přišel s ebaye koupený originál emblém na rošt chladiče s roku 1967! Původní stav bez jedinýho kazu! Perfektně pasoval na rošt s roku 2005!!!. Fakt nádherný kus a navíc má návaznost na náš rok narození. Akorát to váží 2,5Kg a to se maska musela trošku podložit a pro sichr zajistit aby náhodou nevypadla s držáků. :lol:
Nový bezpečnostní matky od Gorilas přišly se Summitu až pozdě odpoledne,tak se budou montovat až zítra.

Obrázek

Obrázek

Autor:  Johan [ čtv 04. říj 2012 13:10:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Harley

Asi první Mustang novodobé hostorie a typu 2005+, který je laděn do retro - hezká volba , ale já osobně rád jezdím rychle a k tomu je retro :( :(
Důležitý bude finální výsledek na který jsem velice zvědavý ;) ;)
P.S. ale kompresor pod kapotou není moc retro - nebo ano ;) ;)

Autor:  Harley [ čtv 04. říj 2012 19:14:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Harley

Ale myslím že je.Výkon a nostalgickej styl si neodporuje. I v dobách největší slávy Mustangů se pilně naháněly koně. Je jiná doba ,ikdyž zrovna kompresor je stará věc,která se hojně používala za války v letadlech.Zrovna charger je víc retro než EFI a nebo ESP :mrgreen:
Mustang 05+ vzniknul jako retro a stejně povedený,jako třeba Challenger.Starej háv a křivky(tuhá náprava!!) ale současná(no skoro současná :lol: )technologie.
Přestože se to bude stylizovat jinak než je běžnej trend,tak koně se budou dál nahánět. To opět navazuje na naše zvyklosti s Harley Davidson. Možná archajický motorky ale prakticky každej koně nahání a tyhle motory nemaj omezení. Nejezdí se s nima rychle(ač na to mají) ale jezdí se silně.

Třeba tady. Pár našich výtvorů. Hned s kraje 2100ccm plus kompresor = 260Hp,za ním 2500ccm natur motor =220Hp,a na konci lehkej Sporster převrtanej na 1630ccm =120Hp. S pohledů supersportů,starodávný rumpály ale stovku maj hodně pod 3sec.

Přílohy:
196578_443039792414153_1671903534_n.jpg
196578_443039792414153_1671903534_n.jpg [ 96.08 KiB | Zobrazeno 28825 krát ]
229871_443040159080783_815528559_n.jpg
229871_443040159080783_815528559_n.jpg [ 88.01 KiB | Zobrazeno 28825 krát ]
550958_443039642414168_1101288579_n.jpg
550958_443039642414168_1101288579_n.jpg [ 102.79 KiB | Zobrazeno 28825 krát ]
561020_443040025747463_723288768_n.jpg
561020_443040025747463_723288768_n.jpg [ 95.82 KiB | Zobrazeno 28825 krát ]
644618_443039039080895_1666450336_n.jpg
644618_443039039080895_1666450336_n.jpg [ 96.01 KiB | Zobrazeno 28825 krát ]

Autor:  Tomas [ čtv 04. říj 2012 19:29:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Harley

ahoj,

také všechny zdravím.
Tomáš už auto a to, kam ho chceme směřovat představil za mě, takže jen přihodím pár dnešních fotek jak vypadá součastný stav (ještě chyběly matky na kolech, ale když už byly zak začlo pršet takže kola pak jen v detailu)

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Autor:  Tomas [ čtv 04. říj 2012 19:34:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Harley

"..Ale myslím že je.Výkon a nostalgickej styl si neodporuje.."

přesně tak.

příkladěm budiž Tomášem zmiňovaný sportster.
Ten model sám o sobě je pocta původnímu "R-ku" a schválně proto jsme ho při jeho přestavbě nechali maximálne, co se vizuální stránky týče, v původním "retro" hávu - ale vybrakovali celý vnitřek a nacpali tam motor, s kterým nemá konkurenci.

stejně tak když se podíváš kamkoli na strip s hot-rodama - všichni se tváří jako retro, le jsou nacpaný moderní technikou.

Vzhledem k tomu že i naše motorky jsme vždycky ladili do maxima výkonu, jistě touto cestou půjdeme v rámci možností u tohoto auta - z venu bude vypadat jako nenápadný stařec, ale pod haubnu chceme dostat maximum koní, co se z tohohle motoru dá vydolovat.

Autor:  Tomas [ čtv 04. říj 2012 19:48:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Harley

"..S pohledů supersportů,starodávný rumpály ale stovku maj hodně pod 3sec..."

nedalo mi to a šel jsem do skříně najít tričko, ke kterýmu máme někde i certifikát :

Obrázek Obrázek

bylo to na tehle "starejch" strojích (Tomáš a Tomáš :-) ) a to v kategorii kde musela bejt sériová guma a bez wheelie bars

Obrázek

z mýho pohledu se retro look a maximum "moderních" koní doplňují velmi dobře :-)

Autor:  Harley [ čtv 04. říj 2012 20:06:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Harley

Tý jo! Hustá fotka! Rok 2000?
No to byly jen 1,9tky s ušmudlanejma 150Hp . :lol:

Autor:  Tomas [ čtv 04. říj 2012 20:36:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Harley

jojo, to bylo v dřevních (doslovně :-P ) dobách kdy stupně vítězů vypadaly takto :-)

Obrázek

ale tady je vidět, že se na tom dalo jezdit i dál - tohle jsme vyráželi na Drag Race Kunmadaras nebo jak se to letiště v Maďarsu jmenovalo
(ještě před starou Modrou ústřicí)

Obrázek

ale nebudu s tím OT tady plnit fórum o mustangách, vezmu ty starý fotky a videa do práce a kouknem na to :-)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/