mustangforum.cz https://www.mustangforum.cz/ |
|
BULLITT aneb můj vstup do světa émerik :) https://www.mustangforum.cz/viewtopic.php?f=4&t=1111 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Morris_3nec [ ned 23. dub 2017 19:38:20 ] |
Předmět příspěvku: | BULLITT aneb můj vstup do světa émerik :) |
Ahoj, jmenuju se Kuba a jsem z Ostavy. Mustangy obdivuju od mala, je to prostě ikona snad pro každého. Nedávno po opětovném schlédnutí Bullitova případu během deštivého nedělního odpoledne blesklo mi hlavou skouknout českou inzerci a tehdy se to stalo, byl tam . . . Nějakou dobu jsem zjišťoval informace o autě, co to ten Bullitt vůbec je, následoval telefonát, pár mailů, fotky, videa no a bylo vymalováno. Bullitt je doma ![]() V 08, dovezen Denkerem, servisován v mustangevolution. Auto má najeto 65tkm, verze premium snad se všema příplatkama. Na autě je ford racing cold air kit, Steeda přední čepy řízení, Cortex výškově/tuhostně stavitelnej podvozek, Cortex zadní ramena a Wattův přímovod. S autem jsem za 3 dny najel asi 1200km. Mínusymechanického rázu které se objevily : - píská servo. Úniky kolem čerpadla nejsou, vyměním řemen s napínákem. Pokud to nebude řemenem bude se měnit čerpadlo - po přejetí panelové D1 se docela rozvrzala zadní náprava. Nejspíš uložení zadního stabilizátoru, jinak tam krom horních uložení pružin nemá co vrzat. Takže budu schánět uložení, ideálně polyurethan - při vyšší rychlosti se ozývá ložisko, buď v diferáku nebo uložení kadanu. Mínusy exteriér: - auto bylo "ťuknuté" na pravou stranu a né úplně kvalitně opravené, alespoň já bych si to představoval lépe:) Odstínový P.Z. blatník. Odstínový a špatně spasovaný P.P. blatník, poškozená přední hrana kapoty. Takže tohle se bude opravovat. To auto si to určitě zaslouží. Krom těchdle věcí o kterých jsem při koupi samozřejmě věděl (krom rozvrzané nápravy) jsem z auta nadšený a žádné další závady jsem nenašel ( zatím ). Děkuji za přečtení, jsem velmi rád že mohu "patřit" do téhle komunity a věřím že plnokrevník bude dělat jen a jen radost ![]() Samozemě ocením tip kde/přez koho schánět díly/oleje-filtry atd, do MustangEvo se mi bohužel přez celou ČR jezdit nechce i když bych rád. Příloha: Příloha: Příloha: Příloha:
|
Autor: | Johan [ ned 23. dub 2017 19:43:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BULLITT aneb můj vstup do světa émerik :) |
super auto vítáme tě u nás ![]() ![]() |
Autor: | Balki [ ned 23. dub 2017 20:12:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BULLITT aneb můj vstup do světa émerik :) |
Čau, hezkej kousek a vítej. K těm zvukům od zadní nápravy, já bych tipoval, že za to můžou ramena a watts link. Máš tam v podstatě závodní verzi, která nemá ani polyuretanové pouzdra, ale usazení přímo kov na kov. Takže zvuky budou spíš odtamtud než od stabilizační tyče. |
Autor: | Morris_3nec [ ned 23. dub 2017 21:01:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BULLITT aneb můj vstup do světa émerik :) |
Díky kluci. Jo ty ramena a watts je na unibalech jak říkáš,je třeba se o to nějakým způsobem starat/mazat ? Žádné maznice jsem tam nenašl. Ty pazvuky jsou přímo jako gumové vrzání, ale můžou to dělat i ta ramena. Zvuky jakoby "pnutí" se někdy ozávaj taky. Ale vrže to spíš při rozjezdech/bržděích. Při průjezdu příčné nerovnosti není slyšet nic.Uložení stabíku v ramenech je docela vyčvachtané. Vyměním to tak či tak, koukám po polyurethanovém. Jinak teda ještě plánuju jednodílnej AL kardan,PU uložení motoru a diferáku.Koukal jsem i po frp "hot-rod" vačkách ( samo sebou kvůli zvuku) ale úbytek výkonu v lrpm mě docela odrazuje. S tím by se mi líbily long pipe svody s H-pipe, večí klapa a oprogramovat to. No a během příštího týdne snad dorazí "žábry" na zadní okýnka, ať se to nalakuje když se bude dělat ta kapota. Mám k tomu ještě origo bullit forďáckej podvozek ( tlumiče, pružiny, zadní spodní ramena). Na pružinách jsou ještě výrobní nálepky, silentbloky vypadaj jak nový, asi budou mít prd najeto. Oproti sérii GTčku by to mělo být o nějakej palec nižší ? Má to smysl prodávat nebo chat pro strýčka příhodu ? ![]() No a ještě co se týče kardanu, příjde mi tam docela velká vůle. V křížích to je pevné, spíš vůle v diferáku a v převodovce. Při rozjezdu/povolení plynu to bouchá :/ co s tím ? |
Autor: | Balki [ pon 24. dub 2017 10:11:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BULLITT aneb můj vstup do světa émerik :) |
Kdybyže plánuješ menit i horní rameno tak jedno mám navíc: stravitelné BMR s poly pouzdrem, Viz zde: viewtopic.php?f=6&t=721 |
Autor: | Johan [ pon 24. dub 2017 12:14:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BULLITT aneb můj vstup do světa émerik :) |
dělá to uložení wats link do karosérie - demontuj a namaž ![]() ![]() |
Autor: | Morris_3nec [ pon 24. dub 2017 18:36:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BULLITT aneb můj vstup do světa émerik :) |
Johan - díky za tip. Na webu maj i manuály s utahovacíma momentama. Zkusím to rozebrat a promazat všechny kuláky. Dneska, když celou noc pršelo to je hotová vrzavá symfonie ![]() |
Autor: | Morris_3nec [ stř 26. dub 2017 17:56:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BULLITT aneb můj vstup do světa émerik :) |
Dokáže mi někdo poradit ohledně silentbloků zadního stabilizátoru ? Všude jsem našel silenbloky dle rv 08 pro stabilizátor s průměrem 18 nebo 20mm. Ten můj má průměr 24mm ( to by měl nejspíš mít rv 2011-2014) https://lmr.com/item/PT-61162/Ford-Must ... s-20MM-Red a nikde na něj nemůžu najít vhodný set silenbloků. Je uložen na standartních "kostech", žádné cnc stavitelné vyfikundace, i samotná týč stabíku vypadá jako obyč sériovka. Děkuji za pomoc. PS: ramena jsem namazal teflonem a vrzání je ta tam ![]() |
Autor: | Balki [ stř 26. dub 2017 18:04:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BULLITT aneb můj vstup do světa émerik :) |
Misto "silent block" dej hledat "bushings 24mm" a k tomu "Mustang sway bar" a určitě ti něco najde. |
Autor: | Morris_3nec [ stř 26. dub 2017 18:29:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BULLITT aneb můj vstup do světa émerik :) |
samozřejmě jsem hledal sway bar end links bushings ![]() Najít jsem našel ale jde o to že všechny 24mm jsou "fits 2011-2014". Pro 05-011 našlo buď 18mm nebo 20mm takže někde je zrada. Já mám 08 a mám v něm 24mm stabík. Otázka je jestli nejsou tvarově oba "ročníky" stejné, pak by mohly sedět ty 2011-2014 protože v některých "all bushings urethane" setech pak jsou ročníky 2005 - 2014 v jednom setu. Takže otázka jestli nejsou pro obě generace silentbloky stejné. Případně objednám 20mm polyurethanové pro můj ročník a na soustruhu je projedu na 24mm |
Autor: | Balki [ stř 26. dub 2017 19:46:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BULLITT aneb můj vstup do světa émerik :) |
Kdyz máš prumer 24mm tak objednej 24, možná Bullitt měl 24mm z výroby, nebo předchozí majitel vyměnil. |
Autor: | Morris_3nec [ stř 03. kvě 2017 20:11:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BULLITT aneb můj vstup do světa émerik :) |
Takže silentbloky stabíku vyřešeny. Teď je auto na dílně kde se opravuje kastle, respektive se opravuje předchozí oprava ![]() Zatím se akorát vyměnily oleje v motoru a diffu, zvenkuse nalepily "žábra" na zadní okna a předělal jsem zadní EURO mlhovku a třetí zpátečkové světlo. Chtěl jsem ještě vyměnit rozvodový řemen, nicméně opět zrada. Bullitt má jiný(delší) řemen než klasické GTčko kvůli odlišné řemenici vodní pumpy. Origo kód výrobce je 7R3E-8620-AA a je odhadem asi o 5 palců delší než GT řemen. Google ho v ČR nikde nenašel, jen ebay a ford parts. Na fórech jsem se bohužel nedopátral ani žádné náhrady od jiného afrermarket výrobce takže asi budu muset objednat z jůeséj. Další věc kterou budu řešit je servočerpadlo které někdy kvičí jak píchlá svině, pravděpodobně taky ze států a přelisuju řemenici. Případně pokud máte někdo tip kde u nás tyhle dvě věci sehnat budu samozřejmě rád. Zkusím Impextu a MustEvo tak uvidíme ![]() Edit: při rychlosti od cca 80kmh nahoru, v záberu pod plynem, je docela hodně slyšet hučení od diferáku. Tipoval jsem nějaké ložisko na poloose/nebo kuželové v difru ale po konzultaci to dělaj údajně převody diferáku a je to normální, srovnal jsem s Corvettou 2012 a ta teda vydávala ještě pekelnější zvuky, je to opravdu normální ? Chápu že by to bylo třeba slyšet, popsat slovy se to asi nedá. |
Autor: | Balki [ stř 03. kvě 2017 20:27:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BULLITT aneb můj vstup do světa émerik :) |
Hučení diferenciálu na 95% znamená špatně seřízený převod diferenciálu. Tam když se instaluje hruška tak se to musí vyladit na desetiny mm aby byli přesné vůle, aby zuby do sebe hezky zapadali a taky se musí vše dotáhovat úplně přesně momentovým klíčem. Pokud někdo měnil převod a nevyladil to na 100% tak jsou různé kvíleni hned na světě. S tím jsem měl taky nehezkou zkušenost když mi to v jednom servisu kdysi ladili téměř podle oka a i mi tam pro jistotu nalili i špatný olej. |
Autor: | Morris_3nec [ stř 03. kvě 2017 20:56:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BULLITT aneb můj vstup do světa émerik :) |
No to jsem se taky zrovna dočetl ve vlákně o diffu a vypadá to na přesně tenhle prblém. Nicméně auto u předchozího majitele jezdilo každej rok do Mustang Evolution, diff by tam měl betj původní. Jediná změna na něm je Cortex víko s Watts links :/ Zvláštní je že před koupí jsme s původním majitelem s autem najeli 20km a slyšet nebylo nic, ani dalších 400km na cestě domů. Začalo to hučet až posledních cca 80km a dál je to stejné. Za studena to nehučí, jak se olej prohřeje a všechno se roztáhne tak to začne hučet. |
Autor: | Balki [ stř 03. kvě 2017 21:06:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BULLITT aneb můj vstup do světa émerik :) |
Tak to začalo teď po výměně oleje v diferenciálu? Jaký tam máš diferenciál a převod a olej? Klasika lamelový samosvor diferenciál a originál převod 3.55:1? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |