Tak a mame tady dalsi kolo poznatku o novych dilech a jednu otazku na zaver.
Zacnu treba brzdama, ty trmeny jsou v podstate to same co byli original akorat repasovane firmou PowerStop, co na mou V6 na denni jezdeni uplne postacuje.
Ale s vymenou tech hadicek predci jen trosku zmena nastala a je i citit ze jsou ty brzdy trosku ostrejsi - presne tak akorat jak bych cekal.
Svody jsem vymenil zaroven se silent blokmi motoru - ty jsem dal nove original od Fordu.
A muzu je velice doporucovat (nebo taky klidne i levnejsi nerezove, kdyz nekdo nechce investovat do keramickych a urcite bych bral pouze kvalitnejsi znacky)
S temy svody prisla na jedne strane hezka zmena kultivovanosti chodu motoru - predtim jsem tam slysel nejake rezonance od vyfuku kolem 800 a 1500rpm, ktere zneli jako by se motor zadychaval a ty jsou uplne pryc a motor se krasne hladce vytoci i z nizkych otacek bez skubrtnuti a je to citelna zmena kroutaku, ne jenom nejakej placebo efekt

Otestoval jsem ho dnes do 200km/h a nebyt omezovace tak tahne dal.
A ted ta otazka:
Nekdy kolem casu vymeny kardanu jsem zacal slyset takove jako bouchnuti subjektivne nekde z oblasti prevodovy (automat 5R55S) (muze to byt i uplne jinde akorat jak se ruzne siri zvuk po karoserii tak mi to prijde odtamtud). Projevuje se to akorat kdyz zastavim. Treba popojizdim v kolone a casto kdyz dobrzdim az na nulu tak slysim takove to kovove bum, pokud jsem jeste v pohybu a nedobrzdim az na nulu tak nic. A musim dobrzdit vic z prudka, pokud dobrzdim na tu nulu jemne tak zadne bouchnuti neslysim. Jinak prevodovka radi v poho tak nevim jestli to je odtamtud nebo je to neco jineho. Ma nekdo tuseni co by to mohlo byt?