od posledního příspěvku se pár věcí změnilo.
Po designové stránce přibylo :
http://www.americanmuscle.com/agent47-2 ... rrors.html Agent 47 Retro-Style Race Mirrors (05-09 All)
http://www.americanmuscle.com/painted-h ... -0509.html Raxiom Retro Style Headlights - Pre-Painted (05-09 GT, V6)
http://www.cjponyparts.com/ford-racing- ... /M6766M54/ FORD RACING ENGINE CAP BILLET KIT GT500 2007-2012
http://www.cjponyparts.com/scott-drake- ... /p/HW2319/ SCOTT DRAKE UNDERHOOD DRESS-UP HARDWARE KIT STAINLESS STEEL 2005-2013
http://www.cjponyparts.com/scott-drake- ... /p/HW2826/ SCOTT DRAKE HOOD HINGE MOUNTING KIT STAINLESS STEEL 2005-2013
http://www.cjponyparts.com/radiator-ext ... 9/p/ROCE1/ CPC RADIATOR EXTENSION COVERS FACTORY COLOR V6/GT 2005-2009
(a asi jsem zase na něco zapoměl)
a co se motoru týče...
o postupu ladění jsem psal tady :
viewtopic.php?f=14&t=460Součastná aktuální konfigurace po instalaci nových vaček je :
Roush M90 Supercharger
Steeda Cold Air Intake
http://www.americanmuscle.com/steeda-20 ... -full.htmlAccel Super Coil On Plug Kit
http://www.americanmuscle.com/accel-soh ... -0510.htmlRoush Colder Spark Plugs 401546
http://www.summitracing.com/parts/rsp-401546Pypes Long Tube Headers w/ Shorty X-pipe
http://www.americanmuscle.com/pypes-hea ... 510gt.htmlSteeda Axle-Back Exhaust
http://www.steeda.com/store/steeda-axle ... ng-gt.htmlFord Racing Hot Rod Performance Camshafts
http://www.americanmuscle.com/ford-hotrodcam-0509.html+ software od VMP
dnes na brzdě naměřeno výkon 444 HP, krouťák 533 Nm
trochu se srovnaly zuby na výkonové křivce mezo 1 a 2.000 rpm, nárůst krouťáku i výkonu nad 3000 rpm
Zajímavé je, že jsem se ještě nedostal na křivce do bodu, kdy začne výkon padat dolů - ale dál už jí nebudu pokoušet.
Pomalu jsme se dostali tam, kam jsme chtěli - kolem 450hp, což je pro tento blok/písty/ojnice asi rozumné maximum.
V záloze mám ještě připraveno
VMP 2.49" Roush M90 Press-Fit Pulley
http://vmptuning.com/index.php?p=product&id=985Steeda Heavy Duty Belt Tensioner
http://www.steeda.com/store/steeda-heav ... stang.htmlale uvidíme.
Potřebuju teď hlavně doladit software - ani ne již tak kvůli výkonu, ale pro zkulturnění průběhu. Zvláště za studena se rozjíždět a potom popojíždět v kolonách je s touhle vačkou v kombinaci s tím výfukovým systémem "vysoká řidičská". Ale jde to.
s Johanem jsem se již domlouval na stažení dat
Jak znělo po výměně (software ale už je nový) posílal Johan sem
viewtopic.php?f=27&t=512Jsem zvědavej na ten jeho report v technice.
Toto budou zatím poslední kroky až do doby, než se udělá celej motor (o tom už byla taky předběžně řeč)
Teď se budu věnovat podvozku a musím hlavně vyměnit ten převod na 4,1
Nicméně, pro tuto chvíli jsem s tím grafem docela spokojenej
