mustangforum.cz https://www.mustangforum.cz/ |
|
Brzdový upgrade předních brzd na GT (05-14)/V6 (05-14) https://www.mustangforum.cz/viewtopic.php?f=30&t=870 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Johan [ čtv 17. zář 2015 15:22:29 ] |
Předmět příspěvku: | Brzdový upgrade předních brzd na GT (05-14)/V6 (05-14) |
Zastav nebo nepřežiješ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vyvinuly jsme nový upgrade plovoucích předních brzd pro GT/V6 05-10 se sériovým třmenem. Jedná se o opravdu rychlou a levnou přestavbu, která funguje stejně dobře nebo lépe, než systémy které se prodávají za 35 000kč až 40 000kč včetně třmenů. Systém můžete nainstalovat dokonce i na kompresorové aplikace zcela bez problémů a bezpečně (450-550hp)! Přední kotouče mají rozměr 360x30mm A jsou spojeny za pomocí upínacích segmentů k duralovému středu. O proti sériovému kotouči je zachovaná stejná hmotnost. Materiál rotoru je o poznání tvrdší a dovolí tak Vám dovolí používat agresivnější směs destiček, aniž by to ovlivnilo fyzikální vlastnosti kotouče v souladu výší teplotou tření. Další důležitou změnou je chlazení kotouče, které je v souladu s OE kotoučem o 40% účinnější. Elipsové drážkování zajistí dobrý odvod prachu z destiček. Celý systém má výhodu oproti OE v delší životnosti. A po opotřebení kotoučů nemusíte měnit celý kotouč ale pouze jenom samotný rotor a nové segmenty. Tento systém je novinkou, která brzdí ještě o výrazný kus lépe než předchůdce- tento systém vyžaduje minimální disk 18“! Předchozí upgrade měl průměr 330×30 a je stále v prodeji- vhodný na 16-17″. K tomuto systému máme na specifikované směsi destiček, které fungují! Proto před objednávkou prosím volejte +420608886390 nebo mailujte sales@mustangevolution.cz a zeptejte se nás jaké brzdové destičky budou pro Vás vhodné. Nelze opomenout výrazné snížení hmotnosti a navíc u rotačního dílu - platí x10 ![]() ![]() ![]() Příloha: Příloha: Příloha: Příloha:
|
Autor: | Balki [ čtv 17. zář 2015 16:32:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdový upgrade předních brzd na GT (05-10)/V6 (05-10) |
Johan píše: Zastav nebo nepřežiješ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vyvinuly jsme nový upgrade ... O proti sériovému kotouči je zachovaná stejná hmotnost. ... Nelze opomenout výrazné snížení hmotnosti a navíc u rotačního dílu - platí x10 ![]() ![]() ![]() Ta snizena hmotnost, to porovnavas s aftermarket ktere brzdi na stejne urovni jako tydle? |
Autor: | Johan [ pát 18. zář 2015 15:18:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdový upgrade předních brzd na GT (05-10)/V6 (05-10) |
Balki píše: Johan píše: Zastav nebo nepřežiješ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vyvinuly jsme nový upgrade ... O proti sériovému kotouči je zachovaná stejná hmotnost. ... Nelze opomenout výrazné snížení hmotnosti a navíc u rotačního dílu - platí x10 ![]() ![]() ![]() Ta snizena hmotnost, to porovnavas s aftermarket ktere brzdi na stejne urovni jako tydle? Ahoj, ne ne !! - Středy jsou hliníkové místo litiny - a jaký je rozdíl hmotnost - LITINA x HLINÍK ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Balki [ pát 18. zář 2015 19:16:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdový upgrade předních brzd na GT (05-10)/V6 (05-10) |
Johan píše: Balki píše: Johan píše: Zastav nebo nepřežiješ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vyvinuly jsme nový upgrade ... O proti sériovému kotouči je zachovaná stejná hmotnost. ... Nelze opomenout výrazné snížení hmotnosti a navíc u rotačního dílu - platí x10 ![]() ![]() ![]() Ta snizena hmotnost, to porovnavas s aftermarket ktere brzdi na stejne urovni jako tydle? Ahoj, ne ne !! - Středy jsou hliníkové místo litiny - a jaký je rozdíl hmotnost - LITINA x HLINÍK ![]() ![]() ![]() No ty jsi napsal v jednom příspěvku dvě protichůdné věty, ze je oproti sériovému kotouči zachována stejná hmotnost a pak že je lehčí ![]() |
Autor: | Johan [ pon 21. zář 2015 9:03:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdový upgrade předních brzd na GT (05-10)/V6 (05-10) |
No ty jsi napsal v jednom příspěvku dvě protichůdné věty, ze je oproti sériovému kotouči zachována stejná hmotnost a pak že je lehčí ![]() Ano vše souhlasí - sériový kotouče jsou menší u GT 2005-2009 než náš upgrade, který je stejný rozměr jako 2013 ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | MILUNAK [ ned 23. říj 2016 20:22:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdový upgrade předních brzd na GT (05-10)/V6 (05-10) |
Johan píše: Zastav nebo nepřežiješ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vyvinuly jsme nový upgrade plovoucích předních brzd pro GT/V6 05-10 se sériovým třmenem. Jedná se o opravdu rychlou a levnou přestavbu, která funguje stejně dobře nebo lépe, než systémy které se prodávají za 35 000kč až 40 000kč včetně třmenů. Systém můžete nainstalovat dokonce i na kompresorové aplikace zcela bez problémů a bezpečně (450-550hp)! Přední kotouče mají rozměr 360x30mm A jsou spojeny za pomocí upínacích segmentů k duralovému středu. O proti sériovému kotouči je zachovaná stejná hmotnost. Materiál rotoru je o poznání tvrdší a dovolí tak Vám dovolí používat agresivnější směs destiček, aniž by to ovlivnilo fyzikální vlastnosti kotouče v souladu výší teplotou tření. Další důležitou změnou je chlazení kotouče, které je v souladu s OE kotoučem o 40% účinnější. Elipsové drážkování zajistí dobrý odvod prachu z destiček. Celý systém má výhodu oproti OE v delší životnosti. A po opotřebení kotoučů nemusíte měnit celý kotouč ale pouze jenom samotný rotor a nové segmenty. Tento systém je novinkou, která brzdí ještě o výrazný kus lépe než předchůdce- tento systém vyžaduje minimální disk 18“! Předchozí upgrade měl průměr 330×30 a je stále v prodeji- vhodný na 16-17″. K tomuto systému máme na specifikované směsi destiček, které fungují! Proto před objednávkou prosím volejte +420608886390 nebo mailujte sales@mustangevolution.cz a zeptejte se nás jaké brzdové destičky budou pro Vás vhodné. Nelze opomenout výrazné snížení hmotnosti a navíc u rotačního dílu - platí x10 ![]() ![]() ![]() Příloha: brzdy.jpg Příloha: brzdy2.jpg Příloha: brzdy3.jpg Příloha: brzdy4.jpg Půjdou tyto brzdy namontovat i na 3,7 2013? Potřebuji nějaký nový brzdy tak hledám vhodnou alternativu. Dík za info |
Autor: | Hladour88 [ pon 24. říj 2016 12:41:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdový upgrade předních brzd na GT (05-10)/V6 (05-10) |
Ahoj, ano půjde dokonce je máme skladem! Je to stejné jako na GT 5.0 to jsou ty větší brzdy. |
Autor: | Balki [ pon 24. říj 2016 12:53:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdový upgrade předních brzd na GT (05-10)/V6 (05-10) |
Ja bych pak nekdy vzal ten starsi set na predni napravu, kterej pasuje jeste i na 16,17" kola, jelikoz zimni mam 17". A Johan: upravis nadpis prispevku at tam je 05-14 misto 05-10? |
Autor: | Johan [ pon 24. říj 2016 18:47:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdový upgrade předních brzd na GT (05-10)/V6 (05-10) |
Balki píše: Ja bych pak nekdy vzal ten starsi set na predni napravu, kterej pasuje jeste i na 16,17" kola, jelikoz zimni mam 17". A Johan: upravis nadpis prispevku at tam je 05-14 misto 05-10? díky hotovo ![]() ![]() jsou tam malé niance : třeba v roce 2013 jsou u některých V6 již kotouče co mělo a má GT 2011 ++ a je tam někde zlom v měsíci , ale nevím kde. Tedy nejlepší je pokud nám změříte vnejší průměr kotoučů co nyní na autě kdo má ![]() ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |