Že s Tomasem děláme GT nejen na holou funkčnost ale taky i pro potěšení oka pod haubnou,ste si mohli všimnout v jinejch přízpěvkách. Během podzimu sme vymazlili motorák skoro do maxima.Krom solidních finančních investic to stálo taky mraky hodin práce. Když se potom haubna otevřela,bylo na co koukat a taky hezkej pocit s toho,že ze zanedbanýho sériovýho motoráku se udělala celkem solidní klenotnice.Prostě tak,jak to má bejt u správnýho tuningu US aut.
Příloha:
881fe3c91a.f.jpg [ 199.78 KiB | Zobrazeno 49308 krát ]
Před časem jsem tady byl za prudiče,když jsem upozorňoval,že třeba při výměně výfukovejch svodů,se mají před nastartováním odmastit a zbavit veškerých nečistot aby se ty nezapekly. Myslel jsem,že takhle trošku pošťouchnu mechaniky by věděli,že nejsme lhostejni k nepečlivý práci.Vždy,když šlo auto do servisu na další úpravy,který sme nebyli schopni udělat vlastníma silama na ulici,tak jsem upozorňoval aby se dával maximální pozor na poškození povrchovek již upravených dílů. Skoro vždy se auto vrátilo s nějakým menším "podpisem" . A když né podpis,tak totálně ochmataný od špinavejch rukou. Trošku bych to pochopil,kdyby byl pod haubnou hegeš a bylo vidět,že majitele auta vzhled nezajímá ale když se u našeho GT haubna nadzvedla,tak tenhle rozdíl by pochopila i ta nejtupější blondýna. Nejhorší na tom všem ale je,že se k těm zásekům nikdy hned nepřihlásili a vždy sme na to museli přijít my. Sám mám servis ,sám dělám tuhle práci,dělám ty nejluxusnější a nejdražší motorky co u nás jezdí a vím,jak je snadný něco poškodit.Samotnýmu se mi to několikrát stalo ale buď jsem to vyřešil tak,že zákazník nic nepoznal(díly jsem včas vyměnil za nový na účet podniku!)a nebo jsem při předávce sklopil uši,udělal ze sebe(oprávněně) pitomce a domluvil se na co nejrychlejší nápravě.
Vzhledem k tomu,že na mě jsou v podstatě ve stejným oboru kladený nějaký požadavky,tak je ale následně vyžaduju i od těch,co dělají něco pro mě. Nejsem zaprděnej ouřada v obleku,kterej si vymejšlí nesplnitelný požadavky, takže vím,že všechno se dá při pečlivý práci dosáhnout.Navíc mě to při návratu GTčka ze servisu bolí,když vidím,jak někdo degraduje mojí práci.Je to zbytečný obzvlášť od lidí,kteří se v Mustangách fakt vyznaj,jsou to opravdový profíci ale tohle je řadí na servisáky moskvičů a žigulíků . Ke všemu je to stojí mraky času a peněz při náhradách poškozených dílů.
Není to psaný v nenávisti nebo jako nějaká pomluva.Je to jen na vlastní zamyšlení,že práce jde odvádět i líp.
Začalo to při montáži zámků haubny. Vrták se zlomil a odskočená vrtačka s pahejlem vrtáku udělala nádhernou rejhu. Stále se čeká,kdy se bude haubna přelakovávat. To,že sme to pak celý museli předělat,jelkož se to při zavření haubny křížilo,že levá strana je šikmo navrtaná a že při vyřezávání děr do plastovýho krytu nad chladičem,ten kryt prasknul,to už sme tak nějak překousli.
Příloha:
100_0821.JPG [ 108.29 KiB | Zobrazeno 49308 krát ]
Uštíplá barva na pár měsíců starým víku Ford Racing
Příloha:
100_0822.JPG [ 226.83 KiB | Zobrazeno 49308 krát ]
Příloha:
100_0824.JPG [ 239.14 KiB | Zobrazeno 49308 krát ]
Příloha:
100_0825.JPG [ 239.13 KiB | Zobrazeno 49308 krát ]
Škrábance na víkách
Příloha:
100_0826.JPG [ 168.69 KiB | Zobrazeno 49308 krát ]
Příloha:
100_0829.JPG [ 197.72 KiB | Zobrazeno 49308 krát ]
Příloha:
100_0830.JPG [ 177.59 KiB | Zobrazeno 49308 krát ]
Poškrábaný spony hadice a hadice křivě uříznutá
Příloha:
100_0823.JPG [ 222.88 KiB | Zobrazeno 49308 krát ]
Příloha:
100_0822.JPG [ 226.83 KiB | Zobrazeno 49308 krát ]
Poškrábaná kastle
Příloha:
100_0827.JPG [ 219.09 KiB | Zobrazeno 49308 krát ]
Příloha:
100_0833.JPG [ 224.04 KiB | Zobrazeno 49308 krát ]
Poškrábaná roura studenýho sání,škrábnutá vzpěra
Příloha:
100_0831.JPG [ 167.93 KiB | Zobrazeno 49308 krát ]
Příloha:
100_0832.JPG [ 175.43 KiB | Zobrazeno 49308 krát ]
Tak jako baterka je vždy všechno uchmataný
Příloha:
100_0828.JPG [ 165.82 KiB | Zobrazeno 49308 krát ]