Jak jsem slíbil tak také plním - překvapení v podobě zadní nápravy je hotové
Nejdříve jsme musel změnit převod na 4.10 , aby statečně sekundoval 6-ti rychlostní převodovce.
Příloha:
Poznámka: převod 4.10 a original trak pak šnekový samosvorný diferenciál
Trak Pak Cortex0001.jpg [ 118.17 KiB | Zobrazeno 39373 krát ]
Potom asi nejhorší práce - původní úprava panhardky byla náročná na svařování , tak jeden den odbrušování

a montáž unibalových ramen a jiných širších relokačních kytů zadní nápravy.
Příloha:
Poznámka: nová relokace a lakování
Trak Pak Cortex0002.jpg [ 93.51 KiB | Zobrazeno 39373 krát ]
Hlavním důvodem je použití absolutně nejlepšího Wattova přímovodu, který má svůj otočný bod uchycený přímo na víku diferenciálu a tak je celé z hliníku a má přípravu na chlazení oleje

Příloha:
Trak Pak Cortex0013.jpg [ 83.2 KiB | Zobrazeno 39373 krát ]
Příloha:
Trak Pak Cortex0017.jpg [ 82.96 KiB | Zobrazeno 39373 krát ]
Jistě již toto je obrovský skok v kvalitě geometrie zadní nápravy , ale je třeba ještě sloučit tlumič dohromady s pružinou jako jednu kompaktní pružící jednotku - ne jak to má originál každý Mustang - tedy pružinu a tlumič zvlášť
takže nové spodní uložení kompaktní tlumící jednotky:
Příloha:
Poznámka: domontáž puvodních tlumičů a pružin. Deomntáž stabilizátoru a montáž zcela nového uchycení tlumiče :))
Trak Pak Cortex0011.jpg [ 88.51 KiB | Zobrazeno 39373 krát ]
pokud spodní uložení musí přijít také horní uložení - a přímo do místa kde byl v kufru nahoře přichycen tlumič - tedy nyní tam bude tlumič i pružina

Příloha:
Trak Pak Cortex0012.jpg [ 102.12 KiB | Zobrazeno 39373 krát ]
Asi ten největší problém bylo vyrobení na zakázku tlumičů od firmy Penske - špička v motorsportu - tlumiče jsou dvojitě stavitelné tedy útlum i odskok a navíc váží jen 0,7 kg

Příloha:
Trak Pak Cortex0030.jpg [ 100.66 KiB | Zobrazeno 39373 krát ]
Příloha:
Trak Pak Cortex0022.jpg [ 93.49 KiB | Zobrazeno 39373 krát ]
Nyní složit celou pružící jednotku (pružiny jsem zvolil Eibach 250 lbs) a namontovat:)
Příloha:
Trak Pak Cortex0006.jpg [ 178.23 KiB | Zobrazeno 39373 krát ]
Příloha:
Trak Pak Cortex0035.jpg [ 80.1 KiB | Zobrazeno 39373 krát ]
Příloha:
Trak Pak Cortex0041.jpg [ 79 KiB | Zobrazeno 39373 krát ]
Příloha:
Trak Pak Cortex0007.jpg [ 95.24 KiB | Zobrazeno 39373 krát ]
Příloha:
Trak Pak Cortex0045.jpg [ 86.44 KiB | Zobrazeno 39373 krát ]
Příloha:
Trak Pak Cortex0047.jpg [ 82.25 KiB | Zobrazeno 39373 krát ]
Pocity jsou zatím vynikající je to sice tvrdé , ale sedí to fakt neskutečně - auto je nyní nedotáčivé

, ale to lze všechno nastavit neboť se změnou polohy Wattova přímovodu (má jich 6) lze auto doladit zcela přesně - doufám
pokračování přístě
Johan