mustangforum.cz https://www.mustangforum.cz/ |
|
setkání generací ! https://www.mustangforum.cz/viewtopic.php?f=20&t=647 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Johan [ pát 10. led 2014 23:43:24 ] |
Předmět příspěvku: | setkání generací ! |
Dnes jsme dokončili celkem rozsáhlé a dlouhé úpravy dvou zcela totožných aut - pouze s tím rozdílem , že jedno je narozeno 2009 a druhé 2013. Jedná se shodně o modely GT. Obě auta dostali stejný podvozek Roush Stage II a obě auta dostala komresor Roush 1x M90 pro 4,6 a 1x TVS Stage III. 2013 má navíc komletní brzdy - tedy vpředu Roush 4píst a vzadu náš oblíbený upgrade na 14´´ a k tomu ještě navíc Watts Link Cortex street verze , velký zadní spoiler Ford Racing a nakonec zadní difuzor a výfuky ala Shelby 2014. 2009 si zatím vystačí vzadu s brzdovým upgrade, ale navíc zase získala kapličku s budíky, svody Kooks a 2x 62mm klapku Ford Racing. Sám jsem se velice těšil až obě auta trochu proženu - tedy vyzkouším a jaký na mě udělají dojem ![]() ![]() ![]() 2009 je trochu pořád divočejší s ohledem na méně propracovanou trakci a chybějící stabilizační system tedy ESP. 2013 je na mě až příliš kultivovaná , převodovka Gtrac je oproti minulé generaci ![]() ![]() 2009 je v automatu a s kompresorem je to super zábava hlavně pokud se vypne trakce,2013 má podstatně širší spektrum otáček - motor jde plynule až do 7200ot/min a to se potom dějí věci - 700PS a podvozek Roush Stage II je pro mě osobně nedostatčný. Kdybych si měl vybrat asi bych musel každé auto prohánět trochu déle, ale k Mustangu mi nějak více sedí ta surovost, kterou nějak více cítím z 2009 - jede fakt velmi dobře. 2013 s 5.0 a kompresorem je opravdu slušné dělo a bez potíží zdolá Shelby 2014 - s originál převodem 3,31 je to na mě příliš dlouhé a auto pravděpodobně svede maximálku jen na 5 a ne na 6. mám ještě několik srovnání i co se spotřeby týče a ... ale to zase příště Johan P.S. pokud máte otázky a budu vědět rád odpovím a zde obrazové a zvukové porovnání 2009 2013 tak jako tak pokud auta někde potkáte raději bych je moc nedrážděl ![]() ![]() ![]() |
Autor: | miloslav 06 [ sob 11. led 2014 9:59:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: setkání generací ! |
Super Honzo, napiš další poznatky, mě osobně by zajímalo na 2008/2009 TVS kovanej blok 302E FRRP píše 750HP a to vypadá zajímavě ![]() ![]() |
Autor: | Johan [ sob 11. led 2014 17:46:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: setkání generací ! |
Díky Mílo ![]() ![]() Pro mě bylo a je velké překvapení nárúst výkonu u M90 s 62mm klapkou Ford Racing - auto jede opravdu výrazně lépe než s origo ![]() ![]() Otáčky sedí a ani se nehnou - chod je neskutečně pravidelný a motor rychle spadává z otáček. Dělali jsme i s BBK, ale klidně zde prohlásím že BBK je shit ![]() 4.6 jde od spodu jako hrom, ten 5.0 2013 je takový od spodu (nevím třeba je pocitové) méně agresivní, ale zato se mu líbí na 6000 ot/min. Dnes jsem se trochu více svezl s 2013 a je to opravdu dělo - a opět jenom mohu říci , že stage II podvozek je žalostně málo pro výkon 700PS. 2013 5.0 s kompresorem natře sériovou Shelby 2014 ![]() ![]() Kdy ale 2013 vítězí je spotřeba pokud jsem jel svižně , ale ne nesmyslně rychle spotřeba byla 13,6l na 100 km ![]() ![]() příště o motoru 4,6- na 5.0 přestavba a TVS + vačky - začínáme stavět od pondělka ![]() ![]() ![]() H |
Autor: | Franky [ sob 11. led 2014 18:48:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: setkání generací ! |
Stejne proste ta 2009 ma dizajn best. |
Autor: | miloslav 06 [ ned 12. led 2014 12:49:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: setkání generací ! |
Johan píše: Díky Mílo ![]() ![]() Pro mě bylo a je velké překvapení nárúst výkonu u M90 s 62mm klapkou Ford Racing - auto jede opravdu výrazně lépe než s origo ![]() ![]() Otáčky sedí a ani se nehnou - chod je neskutečně pravidelný a motor rychle spadává z otáček. Dělali jsme i s BBK, ale klidně zde prohlásím že BBK je shit ![]() 4.6 jde od spodu jako hrom, ten 5.0 2013 je takový od spodu (nevím třeba je pocitové) méně agresivní, ale zato se mu líbí na 6000 ot/min. Dnes jsem se trochu více svezl s 2013 a je to opravdu dělo - a opět jenom mohu říci , že stage II podvozek je žalostně málo pro výkon 700PS. 2013 5.0 s kompresorem natře sériovou Shelby 2014 ![]() ![]() Kdy ale 2013 vítězí je spotřeba pokud jsem jel svižně , ale ne nesmyslně rychle spotřeba byla 13,6l na 100 km ![]() ![]() příště o motoru 4,6- na 5.0 přestavba a TVS + vačky - začínáme stavět od pondělka ![]() ![]() ![]() H Já jsem s BBK spokojen a několik známých taky, ale je jiná situace u kompresoru a u Justinových melodií. Na soft od Justina BBK houpe na jiný ne. Mám software od pěti tunerů a dělá to jen na VMP. FRRP TB je super, ale každej není rozhodnutej do toho vrazit velký prachy ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Standa [ ned 12. led 2014 21:21:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: setkání generací ! |
Především bych vás tady chtěl všechny pozdravit. Jmenuji se Standa a jsem majitelem onoho GT 2009. Chtěl bych prostřednictvím toho fóra poděkovat Honzovi a celému jeho týmu Mustang evolution za vynikající práci kterou odvedli na autě. Když jsem jim tam auto vezl bylo to GTčko , ale vrátil se mi opravdový MUSCLECAR. Ještě jednou kluci díky a už se těším na další spolupráci. Chtěl bych rovněž poděkovat všem aktivním členům tohoto fóra. Strávil jsem mnoho času nad vašimi příspěvky. Pomohly mi při rozhodování. Všem vám přeji hodně šťastných kilometrů s vašima miláčkama |
Autor: | Franky [ ned 12. led 2014 23:04:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: setkání generací ! |
Staniku mi gratulujem k upravam a prejem at se ti ta bestie dari vzdy ukocirovat. |
Autor: | Standa [ pon 13. led 2014 8:47:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: setkání generací ! |
Franky děkuju. Fakt je ten, že je to úplně jiné auto než před tím sám jsem nečekal takový rozdíl. Vpodstatě začínám od začátku. Chce to především mozek a lehkou nohu na plynu. |
Autor: | Johan [ pon 13. led 2014 10:28:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: setkání generací ! |
Ahoj všichni a Stando, pokud Ti auto na tváři vykouzlí úsměv po úpravě je vše vpořádku ![]() ![]() ![]() díky Johan |
Autor: | Johan [ pon 13. led 2014 12:27:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: setkání generací ! |
Já jsem s BBK spokojen a několik známých taky, ale je jiná situace u kompresoru a u Justinových melodií. Na soft od Justina BBK houpe na jiný ne. Mám software od pěti tunerů a dělá to jen na VMP. FRRP TB je super, ale každej není rozhodnutej do toho vrazit velký prachy ![]() ![]() ![]() Mílo, dovolím si zásadně nesouhlasit ![]() Justin z VMP dělá jeden z nej software ![]() ![]() Nejenom , že vyvíjí svoje vlastní kompresory s TVS ale hlavně dělá remote software. Každy soft , který je jenom někde napsaný a potom poslaný a nahraný do auta je pokus či omyl. Náš každy program je remote software a tedy stažená data po nahrání základního tune a poté data logy a konečná úprava tune dle auta - moje zkušenost je : pokud něco od VMP nefunguje - hledej chybu v autě či komponentech , či nesprávném spárovaní jednotlivých komponentů. Honza |
Autor: | Hladour88 [ pon 13. led 2014 12:54:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: setkání generací ! |
Ahoj Stando , my děkujeme tobě, za skvělou příležitost proměnit tvé auto k obrazu svému . S výsledkem jsme také spokojeni a auto je nyní k nepoznání od toho co to bylo před tím. Přeji ti spousta šťastných kilometrů za volantem a hlavně "americkej úsměv" ![]() ![]() ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |