Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang |
 |
|
Johan píše: souhlas, mínusy jsou za to, že je to Mustang  .... kdyby to mělo 5 dveří a víc asistentů tak to má min. 4 hvězdy, ne-li 5......ale to by mě pak nebavilo 
[quote="Johan"]máme mimo jiné zkušenosti s opravami a Mustang má neuvěřitelně pevné nosníky - třeba odvrtat bodové sváry je hrozná práce - celá karosérie je narozdíl od EU produkce výrazně pevnější :!: :!: Navíc ty body (hvězdičky) ztratil právě jen za eletronické asistenty a jiné kosočtvercoviny - jet třeba se podívat za co má ty mínusy ;) ;)[/quote]
souhlas, mínusy jsou za to, že je to Mustang :-) .... kdyby to mělo 5 dveří a víc asistentů tak to má min. 4 hvězdy, ne-li 5......ale to by mě pak nebavilo :-(
|
|
|
 |
Napsal: stř 01. úno 2017 15:12:17 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang |
 |
|
martys píše: no jéje, hlavně ten předek něco unese  Souhlas, obrovský čumák, co pohltí a má na to místo a těžké dveře, které jsou na rozdíl od Octávie fortelné. Dítě v něm vozím stále i v tomto počasí, nejsem magor, abych ho nechal sedět bez autosedačky - kvalitní a mělo pořádně připevněné 4 - bodové pásy! Nehledě na fakt, že dětské autosedačky jsou testovány velmi restriktivně a ty nejvyšší třídy obstojí velmi dobře, v kombinaci s Mustangem, si myslím, že je to O.K. Ať se jdou bodnout s NCAP.
[quote="martys"]no jéje, hlavně ten předek něco unese :-)[/quote]
Souhlas, obrovský čumák, co pohltí a má na to místo a těžké dveře, které jsou na rozdíl od Octávie fortelné. Dítě v něm vozím stále i v tomto počasí, nejsem magor, abych ho nechal sedět bez autosedačky - kvalitní a mělo pořádně připevněné 4 - bodové pásy! Nehledě na fakt, že dětské autosedačky jsou testovány velmi restriktivně a ty nejvyšší třídy obstojí velmi dobře, v kombinaci s Mustangem, si myslím, že je to O.K. Ať se jdou bodnout s NCAP.
|
|
|
 |
Napsal: stř 01. úno 2017 13:42:55 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang |
 |
|
máme mimo jiné zkušenosti s opravami a Mustang má neuvěřitelně pevné nosníky - třeba odvrtat bodové sváry je hrozná práce - celá karosérie je narozdíl od EU produkce výrazně pevnější :!: :!: Navíc ty body (hvězdičky) ztratil právě jen za eletronické asistenty a jiné kosočtvercoviny - jet třeba se podívat za co má ty mínusy ;) ;)
|
|
|
 |
Napsal: stř 01. úno 2017 12:56:04 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang |
 |
|
no jéje, hlavně ten předek něco unese 
no jéje, hlavně ten předek něco unese :-)
|
|
|
 |
Napsal: úte 31. led 2017 17:04:20 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang |
 |
|
Návštěvník píše: no ono by se to dalo analyzovat donekonečna, ale zkrátka pro ty účely pro který je vyroben, je stang naprosto bezpečný auto  sakra, já si nevšim, že nejsem přihlášen 
[quote="Návštěvník"]no ono by se to dalo analyzovat donekonečna, ale zkrátka pro ty účely pro který je vyroben, je stang naprosto bezpečný auto :-)[/quote]
sakra, já si nevšim, že nejsem přihlášen :-)
|
|
|
 |
Napsal: úte 31. led 2017 13:00:39 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang |
 |
|
no ono by se to dalo analyzovat donekonečna, ale zkrátka pro ty účely pro který je vyroben, je stang naprosto bezpečný auto 
no ono by se to dalo analyzovat donekonečna, ale zkrátka pro ty účely pro který je vyroben, je stang naprosto bezpečný auto :-)
|
|
|
 |
Napsal: úte 31. led 2017 12:58:44 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang |
 |
|
v tom testu měl dost bohů , ale dostal málo , že nemá ty různé bezpečnostní sarapatičky 
v tom testu měl dost bohů , ale dostal málo , že nemá ty různé bezpečnostní sarapatičky ;) ;)
|
|
|
 |
Napsal: ned 29. led 2017 20:49:15 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang |
 |
|
Souhlas s Martys, je to bezpečné auto, akorát nemá asistenty, chodce tolik neřeší a dítě vzadu v dětské sedačce se nedoporučuje při rychlosti přes 200km/h 
Souhlas s Martys, je to bezpečné auto, akorát nemá asistenty, chodce tolik neřeší a dítě vzadu v dětské sedačce se nedoporučuje při rychlosti přes 200km/h ;)
|
|
|
 |
Napsal: ned 29. led 2017 12:29:28 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang |
 |
|
problém bude s cestujícími (dítě v sedačce) na zadních sedadlech - co čekat u kupé? Potom střet s chodcem, odhaduji kvůli tvaru předku, který je vysoký a s hranou (proto je asi verze 2018 tady sklopena víc dolů a není to hezký). No a už zmiňované asistenční systémy. Takže Mustang v EU trpí, protože je to Mustang. Navíc je testován jako běžný 5dv sedan. Jinak koukajíc na ty nárazy tak to drží velmi dobře a hlavně: Stang má skoro dvě tuny a mohutný předek, který absorbuje energii postupně a podle mě i v delším čase (v porovnání s běžným sedanem vyšší třídy), tzn. výsledná hodnota přetížení sice nebude nižší (na to je moc těžký), ale bude narůstat víc postupně. Co je velkou výhodou je střet s protijedoucím autem, kde logicky (počítajíc osobní auta) spíš "potká" lehčí auto, takže dost své energie předá. Velký a hmotný car je prostě v tomto směru bezpečnější. Žádná panika, Mustang je prostě jiný car, než na co je EU s testy NCAP připravena, můj názor. Každopádně raději se tomu vyhnout a na silnici raději neblbnout co? 
problém bude s cestujícími (dítě v sedačce) na zadních sedadlech - co čekat u kupé? Potom střet s chodcem, odhaduji kvůli tvaru předku, který je vysoký a s hranou (proto je asi verze 2018 tady sklopena víc dolů a není to hezký). No a už zmiňované asistenční systémy.
Takže Mustang v EU trpí, protože je to Mustang. Navíc je testován jako běžný 5dv sedan. Jinak koukajíc na ty nárazy tak to drží velmi dobře a hlavně: Stang má skoro dvě tuny a mohutný předek, který absorbuje energii postupně a podle mě i v delším čase (v porovnání s běžným sedanem vyšší třídy), tzn. výsledná hodnota přetížení sice nebude nižší (na to je moc těžký), ale bude narůstat víc postupně. Co je velkou výhodou je střet s protijedoucím autem, kde logicky (počítajíc osobní auta) spíš "potká" lehčí auto, takže dost své energie předá. Velký a hmotný car je prostě v tomto směru bezpečnější.
Žádná panika, Mustang je prostě jiný car, než na co je EU s testy NCAP připravena, můj názor. Každopádně raději se tomu vyhnout a na silnici raději neblbnout co? :-)
|
|
|
 |
Napsal: ned 29. led 2017 11:10:06 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang |
 |
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=F0StTHnTKK8[/youtube]
Co na to říkáte?? jen 2 hvězdy z 5 možných :?: :shock:
|
|
|
 |
Napsal: sob 28. led 2017 20:49:58 |
|
|
 |
|