* *
Právě je sob 27. dub 2024 17:08:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: takže jsme malinko pokročili...
PříspěvekNapsal: pon 12. lis 2012 18:07:13 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: stř 26. zář 2012 21:32:09
Příspěvky: 135
takže jsme zase o malinko pokročili...

exteriér :
Všichni auta snižují, my jsme ho zvedli na originál výšku - časem se bude výška ještě ladit, asi s pomocí http://www.stage3motorsports.com/product/E9329140/ plus věcí od UMI http://www.umiperformance.com/catalog/i ... x&cPath=12
Doladily se znaky (trikolóra), čeká nás ještě spodní pruh, Agent47 zrcátka a Raxiom Retro Headlights

Obrázek Obrázek Obrázek

na haubnu přišly zámky, od Pirates se porařilo sehnat černé, na masku originál znak z mustanga 1967

Obrázek Obrázek

interiér :
do interiéru bylo zakomponováno rádio - replika modelu 1966, plasty dostaly černý lak a designově k rádiu byl doplněn chromovaný držák nápojů.
Nad budíky se našlo skvělé místo pro Autometer řadící lampu (řídící jednotka našla místo vedle pojistkové skříně pod haubnou, ovládací prvek lampy ve schránce u spolujezdce)
Krátké řazení s řadící pákou od Steedy

Obrázek Obrázek Obrázek

underhood :
pod haubnou došlo k pár změnám :
- ventilová víka Ford Racing
- studenější svíčky Autolite
- cívky Accel
- otevřené sání Steeda
- modré silikonové hadice Mishimoto
- expanzní nádoby Moroso a Canton
- catch tank Moroso
- plynové vzpěry Roush
- rozpěra od Steedy
- leštěný kryt pojistek
- baterka Optima
...a určitě jsem na hromadu věcí zapoměl :-)

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

dnes ještě dodělán nový držák baterky a kryt nádobky brzdové kapaliny
Tomáš skvěle vyleštil jinak hnusnou řídící jednotku

Obrázek Obrázek Obrázek

kompletně předělaná elektrika uvolnila místa jinak skrytá změtí kabelů.
Na první pohled nyní z motoru ční alternátor - na ponnku již leží jeden rozebraný a bude se řešit jeho lak a chrom
poté co s vymění všechny řemenice a napínák plus víčka nádob, bude další fáze "underhood dressing" hotová - a můžeme se vrhnout na motor :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: takže jsme malinko pokročili...
PříspěvekNapsal: pon 12. lis 2012 18:17:14 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Ahoj Tome,
prostuduj si toto je to na sprinty velmi důležité ;) ;)
http://www.mustangforum.cz/viewtopic.php?f=10&t=52
jinak pěkné ;) ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: takže jsme malinko pokročili...
PříspěvekNapsal: pon 12. lis 2012 19:55:05 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Je to krasavec ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: takže jsme malinko pokročili...
PříspěvekNapsal: pon 12. lis 2012 20:57:01 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: stř 26. zář 2012 21:32:09
Příspěvky: 135
ahoj Honzo,

dík za link - hezky popsané!

navazuje to na to co jsem psal v úvodu tohohle vlákna - linkoval jsem tam pružiny plus věci od UMI.
K UMI jsem se dostal právě přes Tebou zmiňovanou relokaci a LCA+UCA - prolejzal jsem mustang fóra a UMI si hodně lidí co jezdí sprinty chválí - jejich LCA, UCA, relokaci a Sway bar bych u sebe časem rád viděl.
A ten subframe taky pěkný.

No a krom toho že jsem na ně slyšel i chválu se mi v tý červený i hodně líbí :-)

http://www.umiperformance.com/catalog/index.php?main_page=index&cPath=12


Naposledy upravil Tomas dne pon 12. lis 2012 20:58:52, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: takže jsme malinko pokročili...
PříspěvekNapsal: pon 12. lis 2012 20:58:19 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: stř 26. zář 2012 21:32:09
Příspěvky: 135
Franky : dík :-)
Pomalu se to klube, ale ještě máme s Tomášem před sebou dlouhou cestu, než ho dáme do stavu, v jakým by se nám líbil :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: takže jsme malinko pokročili...
PříspěvekNapsal: pon 12. lis 2012 21:20:16 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Tak at se dari, mas to vazne paradni ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: takže jsme malinko pokročili...
PříspěvekNapsal: pon 12. lis 2012 22:52:41 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Tome,
relokaci pouze na přivaření a navíc o mnoho delší než tvůj výběr /UMI je dle mne krátká/
téměř všichni mají toto:
http://www.mustangevolution.cz/index.php/kategorie/zaves-ramene-zadni-napravy-snizeni-detail
Steeda má mnoho nastavení ;) ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: takže jsme malinko pokročili...
PříspěvekNapsal: úte 13. lis 2012 18:09:49 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: pon 19. zář 2011 11:38:39
Příspěvky: 186
Tomas píše:
ahoj Honzo,

dík za link - hezky popsané!

navazuje to na to co jsem psal v úvodu tohohle vlákna - linkoval jsem tam pružiny plus věci od UMI.
K UMI jsem se dostal právě přes Tebou zmiňovanou relokaci a LCA+UCA - prolejzal jsem mustang fóra a UMI si hodně lidí co jezdí sprinty chválí - jejich LCA, UCA, relokaci a Sway bar bych u sebe časem rád viděl.
A ten subframe taky pěkný.

No a krom toho že jsem na ně slyšel i chválu se mi v tý červený i hodně líbí :-)

http://www.umiperformance.com/catalog/index.php?main_page=index&cPath=12



Ano , jsou velice pěkně v té červené, Ale pokud jde jen o barvu , tak vše se dá přestříkat, pokud jde ale o funkčnost , tak si osobně myslím , že Steeda je na tom o něco lépe . Jak již píší na stránkách tak jejich produkt nabízí širší pole nastavení než konkurence , jinak jsou vyrobeny opravdu z pevného materiálu a opravdu fungují.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: takže jsme malinko pokročili...
PříspěvekNapsal: pát 01. bře 2013 16:32:44 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: stř 26. zář 2012 21:32:09
Příspěvky: 135
od posledního příspěvku se pár věcí změnilo.

Po designové stránce přibylo :
http://www.americanmuscle.com/agent47-2 ... rrors.html Agent 47 Retro-Style Race Mirrors (05-09 All)
http://www.americanmuscle.com/painted-h ... -0509.html Raxiom Retro Style Headlights - Pre-Painted (05-09 GT, V6)
http://www.cjponyparts.com/ford-racing- ... /M6766M54/ FORD RACING ENGINE CAP BILLET KIT GT500 2007-2012
http://www.cjponyparts.com/scott-drake- ... /p/HW2319/ SCOTT DRAKE UNDERHOOD DRESS-UP HARDWARE KIT STAINLESS STEEL 2005-2013
http://www.cjponyparts.com/scott-drake- ... /p/HW2826/ SCOTT DRAKE HOOD HINGE MOUNTING KIT STAINLESS STEEL 2005-2013
http://www.cjponyparts.com/radiator-ext ... 9/p/ROCE1/ CPC RADIATOR EXTENSION COVERS FACTORY COLOR V6/GT 2005-2009

(a asi jsem zase na něco zapoměl)

a co se motoru týče...

o postupu ladění jsem psal tady :
viewtopic.php?f=14&t=460

Součastná aktuální konfigurace po instalaci nových vaček je :

Roush M90 Supercharger
Steeda Cold Air Intake http://www.americanmuscle.com/steeda-20 ... -full.html
Accel Super Coil On Plug Kit http://www.americanmuscle.com/accel-soh ... -0510.html
Roush Colder Spark Plugs 401546 http://www.summitracing.com/parts/rsp-401546
Pypes Long Tube Headers w/ Shorty X-pipe http://www.americanmuscle.com/pypes-hea ... 510gt.html
Steeda Axle-Back Exhaust http://www.steeda.com/store/steeda-axle ... ng-gt.html
Ford Racing Hot Rod Performance Camshafts http://www.americanmuscle.com/ford-hotrodcam-0509.html
+ software od VMP

dnes na brzdě naměřeno výkon 444 HP, krouťák 533 Nm

trochu se srovnaly zuby na výkonové křivce mezo 1 a 2.000 rpm, nárůst krouťáku i výkonu nad 3000 rpm
Zajímavé je, že jsem se ještě nedostal na křivce do bodu, kdy začne výkon padat dolů - ale dál už jí nebudu pokoušet.

Pomalu jsme se dostali tam, kam jsme chtěli - kolem 450hp, což je pro tento blok/písty/ojnice asi rozumné maximum.

V záloze mám ještě připraveno
VMP 2.49" Roush M90 Press-Fit Pulley http://vmptuning.com/index.php?p=product&id=985
Steeda Heavy Duty Belt Tensioner http://www.steeda.com/store/steeda-heav ... stang.html

ale uvidíme.

Potřebuju teď hlavně doladit software - ani ne již tak kvůli výkonu, ale pro zkulturnění průběhu. Zvláště za studena se rozjíždět a potom popojíždět v kolonách je s touhle vačkou v kombinaci s tím výfukovým systémem "vysoká řidičská". Ale jde to.
s Johanem jsem se již domlouval na stažení dat
Jak znělo po výměně (software ale už je nový) posílal Johan sem
viewtopic.php?f=27&t=512
Jsem zvědavej na ten jeho report v technice.

Toto budou zatím poslední kroky až do doby, než se udělá celej motor (o tom už byla taky předběžně řeč)
Teď se budu věnovat podvozku a musím hlavně vyměnit ten převod na 4,1

Nicméně, pro tuto chvíli jsem s tím grafem docela spokojenej :-)


Přílohy:
graf 07 vačky.pdf [58.68 KiB]
1015 krát
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: takže jsme malinko pokročili...
PříspěvekNapsal: pát 01. bře 2013 20:36:02 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Velice pekne krivky !!! Soft se povedl


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: takže jsme malinko pokročili...
PříspěvekNapsal: sob 02. bře 2013 0:19:28 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: stř 26. zář 2012 21:32:09
Příspěvky: 135
Johan píše:
Velice pekne krivky !!! Soft se povedl


taky myslím.
líbí se mi jak se vyrovnala v nižších otáčkách, jak se posunula maximum kouťáku jednak vejš a druhak do vyšších otáček a fascinuje mě že jsem to stopnul až 7200 rpm a ta výkonová křivka pořád neměla tendenci klesat a šla by dál...
Ale to už nebudu zkoušet, nastavím omezovač někam na 6500, stejně podle tohohle grafu bude řadící lampa nastavená něco málo přes 5000.


Mimochodem, námět na diskusi - stanovení optimálních otáček pro řazení


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: takže jsme malinko pokročili...
PříspěvekNapsal: sob 02. bře 2013 10:20:52 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Tomas píše:
Johan píše:
Velice pekne krivky !!! Soft se povedl


taky myslím.
líbí se mi jak se vyrovnala v nižších otáčkách, jak se posunula maximum kouťáku jednak vejš a druhak do vyšších otáček a fascinuje mě že jsem to stopnul až 7200 rpm a ta výkonová křivka pořád neměla tendenci klesat a šla by dál...
Ale to už nebudu zkoušet, nastavím omezovač někam na 6500, stejně podle tohohle grafu bude řadící lampa nastavená něco málo přes 5000.


Mimochodem, námět na diskusi - stanovení optimálních otáček pro řazení


moje zkušenost jsou uši jako nejlepší a nejrychlejší


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: takže jsme malinko pokročili...
PříspěvekNapsal: sob 02. bře 2013 22:27:41 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
Johan píše:
Velice pekne krivky !!! Soft se povedl


Výkon dobrý, ale pořád k těm úpravám malý.
Pro porovnání můj graf. Auto má vačky a svody sériové.


Přílohy:
graf20110622_d814_m4 .jpg
graf20110622_d814_m4 .jpg [ 243.19 KiB | Zobrazeno 69471 krát ]

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: takže jsme malinko pokročili...
PříspěvekNapsal: ned 03. bře 2013 0:02:47 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
to Švejk ;)
ale ty máš malou řemeničku a Tomáš série - takže mu chybí 3 PSI a to bude dobrých 20 PS :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: takže jsme malinko pokročili...
PříspěvekNapsal: ned 03. bře 2013 0:52:25 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
Johan píše:
to Švejk ;)
ale ty máš malou řemeničku a Tomáš série - takže mu chybí 3 PSI a to bude dobrých 20 PS :lol: :lol: :lol:



Jen Pypesy daj minimálně 25 Hp a Vačky mu zvedly výkon o 20Hp též. Navíc mě to nikdy nedávalo o 3PSI navíc.

Tady je vyjádření jednoho zákazníka:
I have a 06 gt with roush supercharger and intake. When I had these installed I also had long tune headers and a shorty x pipe installed as well. My previos number were 425 to the wheels and after all this I'm at 500. The shop said I have the power to make 550 but we did a conservative tune and stuc with 500. Big different, must get I get a lot of compliments.

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz